אובר, לוסיד ונורו ישיקו שירות מוניות אוטונומיות בארה"ב, ומובילאיי מתכננת מהלך דומה ב-2027; השאלה שמעסיקה את המשקיעים היא מי יצליח להפוך את הטכנולוגיה למודל עסקי רווחי
טסלה משיקה היום את FSD v14, הגרסא החדשה למערכת הנהיגה ללא נהג שתהיה צעד נוסף לקראת נהיגה אוטונומית מלאה, אך עדיין החברה רחוקה מצי מוניות אוטונומיות לחלוטין
פתיחה חגיגית בעיר הקזינו, עיצוב ייחודי וגב פיננסי חזק מאמזון - האם זה יספיק למיזם הרובוטקסי להתמודד עם המובילות בשוק? וגם - כל המידע על כל השחקניות בתחום
המירוץ לרובוטקסי מתחמם: סטארט אפ הרכב האוטונומי נורו, שהוקם בידי יוצאי גוגל, השלים סבב גיוס של 203 מיליון דולר לפי שווי של 6 מיליארד דולר; ההשקעה של אובר ואנבידיה מגיעה במקביל לשותפות שאפתנית להשקת צי רובוטקסי עולמי, ותציב את נורו מול גוגל, טסלה והמתחרות
בקרב על השליטה בעתיד התחבורה
לאחר ניסוי מוגבל באוסטין, השירות האוטונומי ייפתח לציבור הרחב כבר בעוד שבועות ספורים. מאסק מבטיח "שיפור דרמטי" במערכת הנהיגה האוטונומית – ומכוון להפוך את טסלה לשחקנית מובילה בשוק של טריליוני דולרים
אחרי 'בילד-אפ' של אינספור טיזרים וציוצים אתמול זה קרה: הרובוטקסי של טסלה עלה על כבישי אוסטין טקסס וסימן אבן דרך משמעותית בחיי החברה - יש את אלו שאומרים שזה הזמן ל"מכור על החדשות" ואת אלו שצופים לטסלה עידן חדש - בינתיים - המניה זינקה 2% במסחר המוקדם
אבל הספיקה לתקן