ג’י סיטי הגדילה את אחזקתה בחברת הבת סיטיקון למעל 50% ותידרש כעת להגיש הצעת רכש מלאה למניות המיעוט, מהלך שעשוי להגיע להיקף של 1.4 מיליארד שקל; במעלות מזהירים כי המינוף עלול לטפס מה שמעורר חשש שהמהלך יכביד על התזרים, והתגובה מורגשת במניה ובאגרות החוב
של החברה
ג'י סיטי רכשה 7.7% ממניות סיטיקון בפרמיה של 36% על המחיר בשוק ותפרסם הצעת רכש מלאה; המניה קפצה ביום ההודעה אך נפלה ב-11% לאחר שחברת הדירוג מעלות הכניסה את החברה למעקב עם השלכות שליליות בשל חשש לעלייה במינוף ולשחיקה בפרופיל הפיננסי
ג'י סיטי רכשה מניות סיטיקון בפרמיה של 35.8% על מחיר השוק, ועולה להחזקה של 57.4% בסיטיקון; בעקבות הדין הפיני החברה תגיש הצעת רכש למניות המיעוט במחיר של 4 אירו למניה
שיעור התפוסה עלה ב-0.7% ועומד על 95.9%; ג'י סיטי מפרסמת תחזית NOI שנתית ומצפה לעמוד בטווח של 1,590-1,630 מיליון שקל; המייסד והמנכ"ל חיים כצמן - "במהלך הרבעון שוערך מרבית תיק הנכסים שלנו על ידי מעריכי שווי חיצוניים ורשמנו עליית ערך נדל"ן להשקעה בהיקף
של כ-350 מיליון ש"ח"
ראיון עם ההנהלה על שינוי המיקוד שעוברת ג'י סיטי – תפוסה של 96%, עלייה של 7.1% ב-NOI, מימוש נכסים בהיקף של מיליארדים וכניסה לתחום הבנייה למכירה. לצד הרחבת הפעילות בפולין ובפלורידה, הם טוענים שגם בישראל יש פוטנציאל צמיחה לא ממומש. ג'י סיטי עברה מהישרדות
לצמיחה, אבל השוק - לדבריהם - עדיין שופט לפי העבר.
חיים כצמן מממש נכסים, מצמצם חוב ומכנס את פעילות הקבוצה ורואים את התוצאות: ה-NOI זינק בכ-21% לשיא של כ646 מיליון שקל וה-FFO הרבעוני עלה ב-15%; ג'י סיטי נסחרת לפי 2.6 מיליארד רחוקה מהמתחרות אבל המגמה שלה מעודדת
חברת הנדל"ן סיימה את הרבעון הרביעי עם ירידה קלה של 3% בהכנסות שעמדו על 637 מיליון שקל; במהלך השנה החולפת, קטן החוב בכ-3 מיליארד שקל ועמד על כ-13.3 מיליארד שקל
ג'י סיטי תמכור מרכז מסחרי בפראג בתמורה ל-232 מיליון אירו (884 מיליון שקל) - בדומה לשווי בספרים; חיים כצמן, מנכ"ל החברה: "ממשיכים למקד את הפעילות של ג'י סיטי אירופה בפולין"