קבוצת לופטהנזה מפרסמת לוח חזרה הדרגתי לישראל: אוסטריאן כבר שבה לפעילות, לופטהנזה תחזור מפרנקפורט ביולי, סוויס תידחה לאוגוסט ויורווינגס תפעיל קווים להמבורג ולדיסלדורף. במקביל, ITA מחזקת את הקו לרומא ואל על משיקה קו ישיר חדש לסן פרנסיסקו החל מאוקטובר
הקרוב
בהתאם למחיר ולהיקף שדווחו המניות שיונפקו צפויות להוות כ-52% מהחברה לאחר ההנפקה והתמורה תשמש לפירעון של חלק מההלוואות שהחברה נטלה מהממשלה; מניית החברה צונחת 26%