דבי תקשורת תנהל את תקציב היח"צ של לופטהנזה בישראל
מערך יחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה בישראל יעבור לניהול דבי תקשורת. את התקציב תנהל הסמנכ"לית מרינה קפלון דיגמי, המובילה את מחלקת הצרכנות והתיירות בחברה, לצד יועץ התקשורת הבכיר, רון ורון.
תקציב לופטהנזה נוהל לפני כן במשך שנה על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי. סיבת הפרידה, לפחות מבחינתו של לוי, נעוצה בעבודה המרובה מסביב לשעון שכרוכה בטיפול בתקציב.
"אנחנו מודים לקבוצת לופטהנזה ול- !achtung על הבעת האמון בנו", בירך משה דבי, יו"ר ובעלים של קבוצת דבי. "כאחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים והמובילים בישראל, צברנו ניסיון רב בעבודה עם חברות תעופה וחברות רב לאומיות. אני בטוח שנביא את קבוצת לופטהנזה להישגים חדשים".
משי דבי. צילום: אסנת רום
לופטהנזה היא קבוצת התעופה מהגדולות באירופה, המפעילה למעלה מ-80 טיסות שבועיות מתל-אביב ואילת. חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה הן לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו-Eurowings.
- 5.עבודה מסביב לשעון בלופטהנזה? אמיתי? (ל"ת)חיים 09/01/2020 02:12הגב לתגובה זו
- 4.בינוניות במיטבה (ל"ת)דוד 08/01/2020 23:54הגב לתגובה זו
- 3.ענת 08/01/2020 17:05הגב לתגובה זובהצלחה אלופים
- 2.דבי מקבלת הרבה תקציבים לאחרונה... (ל"ת)רומי אנג'ל 08/01/2020 14:50הגב לתגובה זו
- 1.מיכל שפי 08/01/2020 14:49הגב לתגובה זוחברת יח"צ מעולה ויועצי תקשורת מנוסים
- חברה מדהימה שמגיבה לידיעות על עצמה (ל"ת)דבי וגבי 09/01/2020 09:24הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
