דבי תקשורת תנהל את תקציב היח"צ של לופטהנזה בישראל

החברה נבחרה על ידי !achtung הגרמנית, המנהלת את תקציב יחסי הציבור של לופטהנזה בעולם
עינת שחק | (6)

מערך יחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה בישראל יעבור לניהול דבי תקשורת. את התקציב תנהל הסמנכ"לית מרינה קפלון דיגמי, המובילה את מחלקת הצרכנות והתיירות בחברה, לצד יועץ התקשורת הבכיר, רון ורון. 

תקציב לופטהנזה נוהל לפני כן במשך שנה על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי. ​סיבת הפרידה, לפחות מבחינתו של לוי, נעוצה בעבודה המרובה מסביב לשעון שכרוכה בטיפול בתקציב.

"אנחנו מודים לקבוצת לופטהנזה ול- !achtung על הבעת האמון בנו", בירך משה דבי, יו"ר ובעלים של קבוצת דבי. "כאחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים והמובילים בישראל, צברנו ניסיון רב בעבודה עם חברות תעופה וחברות רב לאומיות. אני בטוח שנביא את קבוצת לופטהנזה להישגים חדשים".

משי דבי. צילום: אסנת רום

לופטהנזה היא קבוצת התעופה מהגדולות באירופה, המפעילה למעלה מ-80 טיסות שבועיות מתל-אביב ואילת. חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה הן לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו-Eurowings.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    עבודה מסביב לשעון בלופטהנזה? אמיתי? (ל"ת)
    חיים 09/01/2020 02:12
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בינוניות במיטבה (ל"ת)
    דוד 08/01/2020 23:54
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ענת 08/01/2020 17:05
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה אלופים
  • 2.
    דבי מקבלת הרבה תקציבים לאחרונה... (ל"ת)
    רומי אנג'ל 08/01/2020 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיכל שפי 08/01/2020 14:49
    הגב לתגובה זו
    חברת יח"צ מעולה ויועצי תקשורת מנוסים
  • חברה מדהימה שמגיבה לידיעות על עצמה (ל"ת)
    דבי וגבי 09/01/2020 09:24
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.