פרסום ראשון

משרד 'דני לוי' ינהל את הדוברות והיח"צ של לופטהנזה בישראל

קבוצת התעופה הגדולה באירופה קיימה בשבועות האחרונות שיחות ומגעים עם מספר משרדי יח"צ ישראלים, כחלק משינוי מדיניות ה-PR שלה בעולם
אלכסנדר כץ | (2)

מערך הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה בישראל ינוהל על ידי משרדו של דני לוי – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב ב-4 השנים האחרונות במשרד שטרן איראלי סער. את הטיפול השוטף תעניק מחלקת התיירות בניהולה של סמנכ"לית משרד 'דני לוי תקשורת', מעיין לוי. המחלקה מייצגת גופים בולטים בתחום התיירות, דוגמת קבוצת פתאל וקבוצת איסתא.

 

מותג לופטהנזה נחשב לגדול ביותר בתחום התעופה באירופה ובהתאם גם מתקצב את הפעילות בריטיינר גבוה יחסית. הקבוצה כוללת את המותגים לופטהנזה, בריסל איירליינס, סוויס, אוסטריאן איירליינס ו-Eurowings. המשרד המקומי יעבוד בכפיפות לסוכנות יחסי הציבור הגרמנית achtung שנבחרה לבנות ולנהל רשת תקשורת גלובלית עבור הקבוצה.

 

הסוכנות הגרמנית נבחרה לתכנן ולתמוך ביחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה ב-41 מדינות מחוץ לשווקים המקומיים של הקבוצה: גרמניה, בלגיה, אוסטריה ושוויץ. בשבועות האחרונים ביצעה סקירה ענפית לאיתור משרדים מקומיים ב-41 המדינות, על פי קריטריונים רבים, דוגמת ניסיון בתחומי תיירות ותעופה, קורפורט PR ומותגי צריכה.

 

גודלו של המותג הוא גם משימה לא קלה לטיפול תקשורתי, שכן מותג תעופה מעצם היותו כזה דורש מענה 24/7, מסביב לשעון וכולל בתוכו לא מעט משברים תקופתיים שנובעים ממתן שירותים לעשרות אלפי נוסעים בתחום שמדי פעם מועד לאיחורים, ביטולים וכדומה. 

 

דני לוי תקשורת הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל ונמצא בצמיחה. רק לאחרונה דווח באייס על זכייתו בתקציב יחסי הציבור של חברת סמסונג בישראל, שהצטרפה לעשרות לקוחותיה של החברה, דוגמת קבוצת קוקה-קולה ישראל, GETT, אדידס, פתאל ועשרות נוספים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עשו בשכל. שטרן משרד עתיק... לא בליגה של דני (ל"ת)
    אהרון 13/01/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נחשון 10/01/2019 10:04
    הגב לתגובה זו
    עבדתי איתו בעבר לפני שמכרתי את הפעילות שלי לחברה גדולה- הוא היה אחד הגורמים המרכזיים להצלחה שלנו ולעובדה שלא היה מי שלא שמע והכיר את השירות שהצעתי בארץ והוא והצוות שלו היו מתאבדים על כל אייטם שלנו. כבוד!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.