לופטהנזה
צילום: iStock
פרסום ראשון

משרד 'דני לוי' ינהל את הדוברות והיח"צ של לופטהנזה בישראל

קבוצת התעופה הגדולה באירופה קיימה בשבועות האחרונות שיחות ומגעים עם מספר משרדי יח"צ ישראלים, כחלק משינוי מדיניות ה-PR שלה בעולם
אלכסנדר כץ | (2)

מערך הדוברות ויחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה בישראל ינוהל על ידי משרדו של דני לוי – כך נודע לאייס. עד כה טופל התקציב ב-4 השנים האחרונות במשרד שטרן איראלי סער. את הטיפול השוטף תעניק מחלקת התיירות בניהולה של סמנכ"לית משרד 'דני לוי תקשורת', מעיין לוי. המחלקה מייצגת גופים בולטים בתחום התיירות, דוגמת קבוצת פתאל וקבוצת איסתא.

 

מותג לופטהנזה נחשב לגדול ביותר בתחום התעופה באירופה ובהתאם גם מתקצב את הפעילות בריטיינר גבוה יחסית. הקבוצה כוללת את המותגים לופטהנזה, בריסל איירליינס, סוויס, אוסטריאן איירליינס ו-Eurowings. המשרד המקומי יעבוד בכפיפות לסוכנות יחסי הציבור הגרמנית achtung שנבחרה לבנות ולנהל רשת תקשורת גלובלית עבור הקבוצה.

 

הסוכנות הגרמנית נבחרה לתכנן ולתמוך ביחסי הציבור של קבוצת לופטהנזה ב-41 מדינות מחוץ לשווקים המקומיים של הקבוצה: גרמניה, בלגיה, אוסטריה ושוויץ. בשבועות האחרונים ביצעה סקירה ענפית לאיתור משרדים מקומיים ב-41 המדינות, על פי קריטריונים רבים, דוגמת ניסיון בתחומי תיירות ותעופה, קורפורט PR ומותגי צריכה.

 

גודלו של המותג הוא גם משימה לא קלה לטיפול תקשורתי, שכן מותג תעופה מעצם היותו כזה דורש מענה 24/7, מסביב לשעון וכולל בתוכו לא מעט משברים תקופתיים שנובעים ממתן שירותים לעשרות אלפי נוסעים בתחום שמדי פעם מועד לאיחורים, ביטולים וכדומה. 

 

דני לוי תקשורת הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור הגדולים בישראל ונמצא בצמיחה. רק לאחרונה דווח באייס על זכייתו בתקציב יחסי הציבור של חברת סמסונג בישראל, שהצטרפה לעשרות לקוחותיה של החברה, דוגמת קבוצת קוקה-קולה ישראל, GETT, אדידס, פתאל ועשרות נוספים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עשו בשכל. שטרן משרד עתיק... לא בליגה של דני (ל"ת)
    אהרון 13/01/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נחשון 10/01/2019 10:04
    הגב לתגובה זו
    עבדתי איתו בעבר לפני שמכרתי את הפעילות שלי לחברה גדולה- הוא היה אחד הגורמים המרכזיים להצלחה שלנו ולעובדה שלא היה מי שלא שמע והכיר את השירות שהצעתי בארץ והוא והצוות שלו היו מתאבדים על כל אייטם שלנו. כבוד!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.