דוח רווח והסבר
הרווח הפנומנלי של גיל אגמון = ההפסד שלכםהאם דיפלומט אשמה ביוקר המחיה, איך זה שהין היפני צונח ומחירי המאזדה לא יורדים? והאם הגיוני שהרווחיות של דלק רכב תהיה כמו הרווחיות של צ'ק פוינט?
- פורד מעלה מחירים שוב; הפעם לרכב המוסטנג החשמלינראה שפורד מנסה לצאת לדרך חדשה - הן בעקבות תהליך הרה-ארגון תחת המנכ״ל החדש ג'ים פארליי שמקצץ עלויות והן בשל המחירים שהחברה מעלה בעבור הדגמים הנמכרים ביותר שלה
- לתשומת ליבו של פאוול: המחיר הממוצע לרכב חדש בארה"ב לקראת שיאהמחיר הממוצע של רכב חדש בארה"ב צפוי לעמוד על 46,259 דולר, עלייה של יותר מ-11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, זאת על רקע ביקוש גדול, אף על פי העלאות הריבית החדות
- טסלה עושה ספליט של 1:3, תלך לפי הסטטיסטיקה?היום זה היום האחרון שטסלה תסחר במחיר של 900 דולר (לפחות לתקופה הקרובה), מחר מניות חברת הרכבים החשמליים יפתחו למסחר סביב מחיר ה-300 דולר למניה. מאז הספליט האחרון של טסלה באוגוסט, היא זינקה ב-100% והכתה את המדד, האם היא תחזור על כך? או שמא המצב המאקרו - כלכלי השתנה בכדי לאפשר לה לעשות זאת?
- צים תחלק דיבידנד של 4.75 דולר למניה, מהו יום האקס, ולמה לא כדאי לרכוש יום לפניו?יום האקס הוא יום טריקי: כשמניה מחלקת דיבידנד שמן הרבה משקיעים חדשים חושבים שיוכלו ״לתת מכה״, לקחת את הדיבידנד ולברוח ללא פגע - האם זה נכון?
דוחות
רווח גדול מדי? קרסו הרוויחה 30 אלף שקל על כל רכב שמכרה לכםההכנסות נפלו ב-38%, החברה הרוויחה 90 מיליון שקל. הסיבה: קרסו מרוויחה הרבה יותר על כל רכב שהיא מוכרת. אם אתם רוכשים רכב חדש, אז כן - עושים עליכם סיבוב ואתם נאלצים לשלם ביוקר. קרסו רשמה רווח של 30 אלף שקל בממוצע על כל כלי רכב שמכרה. כן, זו לא טעות; אם אתם משקיעים ביבואנית הרכב לכאורה זה טוב לכם, אבל רווחים מנופחים לבסוף נעלמים- ג'נרל מוטורס חוזרת לחלק דיבידנד רבעוני; הביי-בק יגדל ל-5 מיליארד ד'יצרנית הרכבים הוותיקה תחזור לחלק דיבידנד רבעוני, רק שהפעם בגובה של 9 סנט למניה, ירידה של כ-76% מ-38 סנט למניה בזמנו; החברה תגדיל את תכנית רכישת מניות עצמית (BUYBACKׂ) על ידה לגובה של 5 מיליארד דולר
- טסלה מקצרת את זמני ההמתנה ל-4-8 שבועותמדובר בשיפור משמעותי, שכן עד עתה קונים נאלצו לחכות עד 20 שבועות כדי לקבל את רכבי טסלה. הביקוש הוא לא הבעיה אלא הייצור, ועל זה אילון מאסק עובד בכל הכוח
דור בשטח
לא משלמים על נסיעה באוטובוס? אל תדאגו, הפקח לא יאכוףיצאנו ליום שלם של נסיעות באוטובוסים ברחבי הארץ וחזרנו עם תמונת מצב מטרידה -מעל 20% מהנוסעים לא משלמים; נהג באגד: "80% לא מתקפים, מי שכן - במחיר נמוך"ראיון
"יכול להיות שמחירי התובלה ימשיכו לרדת; התוצאות השנה יהיו טובות יותר משנה שעברה"אלי גליקמן, מנכ"ל צים, אמנם לא צפה את הירידה במחירי התובלה, אבל מרוצה מאוד מהתוצאות. "אין בעולם אף חברה כמו צים, שהחזירה פי 15 למשקיעים בשנה וחצי"