דוחות
רווח גדול מדי? קרסו הרוויחה 30 אלף שקל על כל רכב שמכרה לכםההכנסות נפלו ב-38%, החברה הרוויחה 90 מיליון שקל. הסיבה: קרסו מרוויחה הרבה יותר על כל רכב שהיא מוכרת. אם אתם רוכשים רכב חדש, אז כן - עושים עליכם סיבוב ואתם נאלצים לשלם ביוקר. קרסו רשמה רווח של 30 אלף שקל בממוצע על כל כלי רכב שמכרה. כן, זו לא טעות; אם אתם משקיעים ביבואנית הרכב לכאורה זה טוב לכם, אבל רווחים מנופחים לבסוף נעלמים- ג'נרל מוטורס חוזרת לחלק דיבידנד רבעוני; הביי-בק יגדל ל-5 מיליארד ד'יצרנית הרכבים הוותיקה תחזור לחלק דיבידנד רבעוני, רק שהפעם בגובה של 9 סנט למניה, ירידה של כ-76% מ-38 סנט למניה בזמנו; החברה תגדיל את תכנית רכישת מניות עצמית (BUYBACKׂ) על ידה לגובה של 5 מיליארד דולר
- טסלה מקצרת את זמני ההמתנה ל-4-8 שבועותמדובר בשיפור משמעותי, שכן עד עתה קונים נאלצו לחכות עד 20 שבועות כדי לקבל את רכבי טסלה. הביקוש הוא לא הבעיה אלא הייצור, ועל זה אילון מאסק עובד בכל הכוח
דור בשטח
לא משלמים על נסיעה באוטובוס? אל תדאגו, הפקח לא יאכוףיצאנו ליום שלם של נסיעות באוטובוסים ברחבי הארץ וחזרנו עם תמונת מצב מטרידה -מעל 20% מהנוסעים לא משלמים; נהג באגד: "80% לא מתקפים, מי שכן - במחיר נמוך"ראיון
"יכול להיות שמחירי התובלה ימשיכו לרדת; התוצאות השנה יהיו טובות יותר משנה שעברה"אלי גליקמן, מנכ"ל צים, אמנם לא צפה את הירידה במחירי התובלה, אבל מרוצה מאוד מהתוצאות. "אין בעולם אף חברה כמו צים, שהחזירה פי 15 למשקיעים בשנה וחצי"דוחות
צים מפספסת את התחזיות ונופלת ב-8% במסחרמנכ"ל החברה אלי גליקמן: "אנחנו מרגישים בשבועות האחרונים ירידה במחירי התובלה"; הרווח ברבעון: 1.34 מיליארד דולר, ההכנסות - 3.43 מיליארד, אבל שתיהן מתחת הצפי; צים שומרת על התחזית ל-2022- מאסק: טסלה ייצרה יותר מ-3 מיליון כלי רכב, המפעל בסין ייצר מיליון מהםבציוץ בטוויטר חגג מאסק את אבן הדרך, כשהחברה מאיצה את הייצור בסין ומפתחת כושר ייצור של 2 מיליון מכוניות בשנה עד סוף השנה הנוכחית; וגם איזה רכבים של טסלה נכללים בהטבת המס של הנשיא ביידן?
דוחות
ריביאן היכתה את צפי ההכנסות והפסידה בהתאם לצפי, יורדת 2.5% באפטריצרנית הטנדרים החשמליים ריביאן מדווחת על הכנסות של 364 מיליון דולר והפסד של 1.62 דולר למניה לעומת צפי להכנסות של 335.7 מיליון דולר והפסד של 1.61 דולר למניה- טסלה ממשיכה במאמצים להגביר את הייצור, מפעל ברלין יעבור ל-2 משמרותטסלה יודעת שהבעיה העיקרית שלה היא הייצור, למרות שהוא גבוה יחסית, הוא עדיין לא עומד בביקוש הגדול, אילון והמשקיעים יודעים כי כושר ייצור טוב יותר, יביא לניפוח בהכנסות וברווחים
- סקטור בסכנה; מה צופן העתיד לחברות הקרוזים?
החברות המובילות בסקטור שקועות בחובות גדולים, שבסביבה של עלייה בריבית, מערערים את המאזנים; בנוסף, הן רחוקות מרווחיות; מתחילת השנה ירדו המניות במעל 40%, האם יצליחו החברות לעבור את המשבר?