צה"ל, שב"כ, אלביט והתעשייה האווירית כבר מוציאים מכוניות סיניות מציי הרכב מחשש לאיסוף מידע. בארה"ב הכניסו את BYD לרשימה שחורה של חברות המסייעות לצבא סין. אבל אם רכב סיני הוא סיכון ביטחוני, השאלה הגדולה היא איפה עובר הגבול: האם רק לעובדי מערכת הביטחון
אסור לנסוע בו? מה לגבי חברות סייבר והייטק? ומה קורה כשקצין בכיר מגיע לבסיס ברכב הסיני של אשתו?