רוב הרווח הגיע משערוך פרויקטי חוות השרתים, לא מתזרים שוטף. המניה עלתה 120% מתחילת השנה לשווי של כ-22.5 מיליארד שקל - השוק מתמחר את מה שמגה DC עשויה להיות בעוד שנים ולא את מה שהיא מייצרת היום - מגה אור הפכה להיות "חברת AI" בעיני השוק
הכנסות החברה נותרו זהות לרבעון המקביל, הרווח התפעולי צלל ב-47% כיוון שהחברה העלתה את מחירי חבילות הסלולר ללקוחות מבלי לעדכן את המנויים "בצורה מספקת" (לשון בית המשפט) וספגה תביעה ייצוגית; עם זאת צריך לזכור - למשקיעים הפרשה חד פעמית כזו לא משנה את המגמה
דסק"ש שולטת בנכסים ובנין ומחזיקה גם בסלקום. לאחר המיזוג מניית דסק"ש תימחק, וחלק מהדיסקאונט שבו נסחרת חברת האחזקות עשוי להיסגר; תשואות האג"ח של דסק"ש דו ספרתיות ובמצב כזה היא לא יכולה למחזר חוב; עדכון: יהיה גיוס הון כחלק מהמיזוג
העסקה למכירת הבניין בניו יורק מתרחקת. נכסים ובנין נתנה לרוכש תקופת בלעדיות ל-60 יום ואחר כך האריכה בעוד 30 יום אבל לא הצליחה להגיע להסכם - נכסים ובנין רצתה מחיר שהרוכש לא היה מוכן לשלם. החברה תמשיך לחפש רוכש. המניה איבדה 57% בשנה האחרונה
מבנה רוצה מיזוג עם דסק"ש - זה לא יהיה פשוט כי אי אפשר עוד שכבה לפירמידה. מבנה של דודו זבידה רוצה את הכנסים של גב ים ונכסים ובניין, שבשליטת דסק"ש, אבל צריך לזכור גם את הנכס הגדול שמכביד עליה - בניין HSBC