בהנחה שאין גנבים ורמאים בשוק ההון, ולו רק כי במונחי עלות מול תועלת זה פשוט לא משתלם - הקריסה של "סימד" היא כנראה לא סיפור על נוכלים. היא שוב סיפור על שומרי סף שנרדמו, מנהלי השקעות שהסתנוורו מתשואה, ומנגנון דירוג מעוות שמכשיר את השרץ בדלת הראשית של הבורסה