התמ"ג עלה בקצב שנתי של 2.1% לרבעון, כאשר בחודש מרץ היצוא זינק 11.5% עם קפיצה של 29.3% בציוד לשבבים, אך בו זמנית בנק יפן כבר מאותת על האטה כשהאינפלציה והריבית מתכנסות לכיוון בעייתי יותר
על פי נתוני הלמ"ס חל שיפור קל בתמ"ג (בחישוב שנתי) ביחס לאומדן הקודם שהציג עליה של כ-2.1%; במבט שנתי, חלה עליה של 1% בלבד בתמ"ג, בזמן שהתמ"ג לנפש ירד ב-0.3%
שבוע המסחר בוול סטריט יפתח מחר כאשר מספר אירועים מרכזיים עומדים על הפרק; נתוני התמ"ג, מדד הליבה של ההוצאה לצריכה פרטית - בנוסף, מי הן החברות שידווחו השבוע?
לאחר הפסקה של יותר מ-3 שנים בעקבות משבר הקורונה, בשבוע הקרוב צפויים כ-44 מיליון אמריקאים לשוב ולשלם תשלום חודשי בגין הלוואות שנטלו לטובת לימודים אקדמיים; איך זה ישפיע על המשק האמריקאי ואילו חברות צפויות להיפגע בצורה הקשה ביותר?
הצמיחה תואמת את ציפיות בנק ישראל והכלכלנים בשוק. מדובר בעלייה רבעונית של 0.6% שהיא בחישוב שנתי 2.5%. זה אמנם האטה ביחס לשנה שעברה (וצפוי כמובן) אבל טוב יותר מרוב העולם המערבי; ההייטק סייע לגידול של 15.9% בייצוא השירותים