אנבידיה

אנבידיה
אנבידיה מפתחת ומשווקת שבבי GPU, פלטפורמות AI
ופתרונות לדאטה-סנטרים, גיימינג, רכב אוטונומי ויישומים מדעיים. החברה יצרה את CUDA - פלטפורמה מובילה לפיתוח AI
- והיא מובילה את מהפכת הבינה המלאכותית.
אנבידיה מספקת שבבים לשרתים, מכוניות, מרכזי נתונים ומחשבים אישיים. החברה פועלת בכל העולם ומשפיעה על כל תעשייה שזקוקה לעיבוד גרפי מתקדם. היא משלבת חומרה, תוכנה ואלגוריתמים כדי להציע פתרונות מקיפים.
אנבידיה משקיעה רבות במחקר ופיתוח כדי להישאר בחזית הטכנולוגיה. החברה ידועה ביכולתה להניב צמיחה מהירה תוך שמירה על רווחיות גבוהה.
היא מספקת פתרונות לשרתים, לגיימינג ולרכב, ומשלבת טכנולוגיה עם יישומים מעשיים. אנבידיה ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום ה-AI והדאטה-סנטרים.
- אנבידיה מאבדת גובה בוול סטריט: מחקה עלייה של 7%המניה של אנבידיה יותר משילשה את עצמה מאז תחילת השנה, וזאת עוד לפני הדיווח על תוצאות הרבעון השני. האנליסטים מעלים את מחיר היעד - יש גם כאלו שסבורים שהיא תעקוף את אפל
דוחות
אנבידיה עוקפת את ציפיות האנליסטים - המניה קופצת ב-7%החברה רושמת רווח למניה של 2.7 דולר על הכנסות של 13.51 מיליארד דולר. צפי האנליסטים היה לרווח למניה של 2.09 דולר על הכנסות של 11.09 מיליארד דולר. תחזית החברה לרבעון השלישי היא להכנסות של 16 מיליארד דולר, הצפי בשוק הוא ל-12.5 מיליארד דולר- רגע לפני הדוחות - קת'י ווד מוכרת מניות אנבידיה וקונה מניות זוםאחרי שמכרה את המניות של אנבידיה בחודש ינואר ופספה את העלייה המטאורית של 220% במחיר המניה - האם זה הוא רגע האמת של קת'י ווד? האם היא עלולה לפספס זינוק נוסף או שהיא "בורחת" בזמן? הלילה הדוחות
- אנבידיה קופצת ב-2% לקראת הדוחות: האנליסטים צופים אפסייד של 70%אחרי ששברה את התחזיות ברבעון הקודם וטסה מעבר לשווי של טריליון דולר, אנבידיה תנסה לעשות זאת שוב היום אחרי המסחר; למה הדוחות של אנבידיה כל כך חשובים
- אנבידיה - למה בשוק עדיין ממליצים לקנות ועוד כמה היא יכולה לעלותהדוחות של יצרנית השבבים בשבוע הבא ובוול-סטריט אופטימיים. האם החברה תצליח לעמוד בציפיות האנליסטים או שמא הן יותר מדי גבוהות?
בלוגסטריט
האם לעבור מהנאסד"ק לקת'י ווד והאם לעבור מאנבידיה לאינטל?האם יש סימנים לחולשה בנאסד"ק למרות שהוא בדרך לשיא ההיסטורי, ומה לגבי גוגל, טסלה פורד, מטא וגלובל-אי. מה אפשר להגיד על הביטקוין ועל המטבע החדש של סם אלטמן?- מניית אינטל קופצת בעקבות הדוחות הטובים - תשפיע על שאר הסקטור?אנליסטים שיבחו את הביצועים של יצרנית השבבים אך הביעו דאגה לגבי ההמשך ולחץ משינוי סדרי העדיפויות בהוצאות הארגוניות; איזה מחירי יעד מעניקים אנליסטים למניית החברה?
- טסלה צריכה את השבבים של אנבידיהיצרנית הרכבים החשמליים אכזבה בדוחות למרות שעקפה את הצפי לרווח והכנסות, אנבידיה צפויה לדווח עוד כחודש וציפיות המשקיעים גבוהות
- הדומיננטיות של אנבידיה בתחום הבינה מלאכותית צפויה להימשךרק כ-10% משרתי הענן פועלים על שבבים שיכולים להריץ פרויקטים של בינה מלאכותית, מה שמשאיר לאנבידיה עוד המון עבודה
- האנליסטים מעריכים: אנבידיה וברודקום עם האפסייד הגבוה ביותר
שתי החברות נהנות מביקוש גבוה למוצרים שלהן, ביקוש שצפוי עוד להמשיך ולעלות מה שצפוי לגרום לעליית מחירים בהמשך שיעזור לחברות להגדיל את הרווחים