- בשלושת החודשים האחרונים נפלו מחירי השילוח ב-20%, מה תעשה צים?מחירי השילוח חוזרים לנורמה, לאחר זינוק של פי 5 במחירי המכולות, נרשמת דעיכה של 4 חודשים ברצף; הנתון נובע משלל סיבות, החל מביקושים שנחלשים ועד לבעיות שרשרת האספקה שנפתרות; צים הישראלית כמובן נפגעת - בסופו של דבר זה יגיע לדוחות
- פרויקט המטרונית בקרית אתא יוצא לדרך בעלות של למעלה מ-700 מיליון ש'
הפרויקט עתיד לחבר בין השכונות הקיימות בקרית אתא לבין השכונות החדשות הנמצאות בשלבי תכנון והקמה, מבני ציבור, אזורי מסחר ותעסוקה; המטרונית בקרית אתא תהווה חלק מרשת המטרונית בגלעין מטרופולין חיפה והקריות
דוח רווח והסבר
הרווח הפנומנלי של גיל אגמון = ההפסד שלכםהאם דיפלומט אשמה ביוקר המחיה, איך זה שהין היפני צונח ומחירי המאזדה לא יורדים? והאם הגיוני שהרווחיות של דלק רכב תהיה כמו הרווחיות של צ'ק פוינט?
- פורד מעלה מחירים שוב; הפעם לרכב המוסטנג החשמלינראה שפורד מנסה לצאת לדרך חדשה - הן בעקבות תהליך הרה-ארגון תחת המנכ״ל החדש ג'ים פארליי שמקצץ עלויות והן בשל המחירים שהחברה מעלה בעבור הדגמים הנמכרים ביותר שלה
- לתשומת ליבו של פאוול: המחיר הממוצע לרכב חדש בארה"ב לקראת שיאהמחיר הממוצע של רכב חדש בארה"ב צפוי לעמוד על 46,259 דולר, עלייה של יותר מ-11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, זאת על רקע ביקוש גדול, אף על פי העלאות הריבית החדות
- טסלה עושה ספליט של 1:3, תלך לפי הסטטיסטיקה?היום זה היום האחרון שטסלה תסחר במחיר של 900 דולר (לפחות לתקופה הקרובה), מחר מניות חברת הרכבים החשמליים יפתחו למסחר סביב מחיר ה-300 דולר למניה. מאז הספליט האחרון של טסלה באוגוסט, היא זינקה ב-100% והכתה את המדד, האם היא תחזור על כך? או שמא המצב המאקרו - כלכלי השתנה בכדי לאפשר לה לעשות זאת?
- צים תחלק דיבידנד של 4.75 דולר למניה, מהו יום האקס, ולמה לא כדאי לרכוש יום לפניו?יום האקס הוא יום טריקי: כשמניה מחלקת דיבידנד שמן הרבה משקיעים חדשים חושבים שיוכלו ״לתת מכה״, לקחת את הדיבידנד ולברוח ללא פגע - האם זה נכון?
דוחות
רווח גדול מדי? קרסו הרוויחה 30 אלף שקל על כל רכב שמכרה לכםההכנסות נפלו ב-38%, החברה הרוויחה 90 מיליון שקל. הסיבה: קרסו מרוויחה הרבה יותר על כל רכב שהיא מוכרת. אם אתם רוכשים רכב חדש, אז כן - עושים עליכם סיבוב ואתם נאלצים לשלם ביוקר. קרסו רשמה רווח של 30 אלף שקל בממוצע על כל כלי רכב שמכרה. כן, זו לא טעות; אם אתם משקיעים ביבואנית הרכב לכאורה זה טוב לכם, אבל רווחים מנופחים לבסוף נעלמים- ג'נרל מוטורס חוזרת לחלק דיבידנד רבעוני; הביי-בק יגדל ל-5 מיליארד ד'יצרנית הרכבים הוותיקה תחזור לחלק דיבידנד רבעוני, רק שהפעם בגובה של 9 סנט למניה, ירידה של כ-76% מ-38 סנט למניה בזמנו; החברה תגדיל את תכנית רכישת מניות עצמית (BUYBACKׂ) על ידה לגובה של 5 מיליארד דולר
- טסלה מקצרת את זמני ההמתנה ל-4-8 שבועותמדובר בשיפור משמעותי, שכן עד עתה קונים נאלצו לחכות עד 20 שבועות כדי לקבל את רכבי טסלה. הביקוש הוא לא הבעיה אלא הייצור, ועל זה אילון מאסק עובד בכל הכוח