דוחות
ריי מכה את התחזיות: עקפה בשורה התחתונה - מתקרבת לשלב הייצורהחברה שרפה 85 מיליון דולר מתחילת השנה ויש לה מזומנים לעוד שנה - תצטרך לגייס כסף כדי לשרוד; האם תצליח לעמוד בתחזיות השאפתניות של עצמה? המניה נסחרת מתחת למזומן, בשווי פעילות אפס, אחרי שהתרסקה ב-96% מההנפקה. האם -אולי- זו הזדמנות לקנות את המניה בזול?דוחות
צים עוקפת הצפי לרבעון הקרוב ועולה 4% בטרום למרות שחותכת התחזיותהחברה רושמת רווח של 1.17 מיליארד דולר ברבעון ורווח של 4.2 מיליארד דולר מתחילת השנה. הרווח למניה עמד על 9.66 דולר, מעל הצפי, ההכנסות 3.23 מיליארד דולר; צפי ה-EBITDA לשנה כולה יורד ל-7.55 (אמצע טווח) לעומת 8 מיליארד בתחזית הקודמת - המשקיעים ציפו להורדת התחזיות?- הדלק לא יתייקר עד דצמבר; האם זה טוב?רק צריך לזכור: מישהו צריך לממן את זה. הכסף לא גדל על העצים. מי מרוויח - הנהגים. מי משלם - כולם. כלומר - נוסעי התחבורה הציבורית מסבסדים את נהגי המכוניות. רוצים להוריד את הפקקים? צריך פחות מכוניות על הכביש, לא עידוד של תחבורה פרטית
- האם מניית טסלה יכולה ליפול עוד 50% מכאן?טסלה הצליחה להחזיק מעמד למרות האינפלציה, הירידה בביקושים ומדיניות אפס קורונה. מה ששבר אותה זו עסקת טוויטר. אבל הנזק למותג בעקבות הפיטורים הגדולים והציוצים של מאסק עשויים להיות בעיה גדולה יותר מאשר הביצועים (הטובים) של טסלה
- מניית בואינג זינקה ב-30% בחודשיים – האם זו רק ההתחלה?אחרי השנים הגרועות, בואינג התחילה לפרסם לאחרונה הודעות טובות אבל מה זה אומר על ההמשך?
- מכירות פורד באוקטובר ירדו ב-10% על רקע בעיות שרשרת האספקההמכירות של פורד באוקטובר היו נמוכות בהרבה מהתעשייה הכוללת מכיוון שהחברה מתמודדת עם בעיות ייחודיות בשרשרת האספקה; מכירות הטנדרים הרווחיים מסדרת F של החברה ירדו ב-17.4% בחודש שעבר מאוקטובר 2021
דוחות
אוויס עקפה בשורה העליונה ובשורה התחתונה - מזנקת במסחר המאוחרהכנסות החברה הסתכמו בכ-3.5 מיליארד דולר והרווח המתואם הגיע לכ-21.7 דולר למניה- מרגישים שהעומס בכבישים רק גדל? הלמ"ס מדווח שאתם צודקיםעל פי הנתונים בשנת 2021 היקף הנסיעה בכבישים גדל ב-16% לעומת שנת הקורונה וב-1.3% לעומת השיא של 2019. מספר המכוניות בכבישים הוכפלו ב-20 שנה, והנסועה הכוללת גדלה ב-75%. הפתרון חייב להיות אגרות גודש - פחות כלי רכב מהכביש
- בעיות טכניות בטסלה 3 - החברה בריקול של רבבות רכבים בארה"באחרי שבשנה שעברה טסלה של אלון מאסק עשתה ריקול במעל חצי מיליון רכבים, הפעם זה "צנוע" יותר - 24 אלף רכבים עם חגורת בטיחות פגומה
- הסיכונים והסיכויים בהשקעה במובילאיימצד אחד - החברה איבדה ערך בחמש שנים; מצד שני - היא הצליחה לגייס לפי שווי של 16.7 מיליארד ד' בשוק קשה, יש לה מסת מכירות מרשימה ומכפיל רווח סביר - החברה תחל להיסחר היום בסימול MBLY