- אנלייט השלימה את חתימת ההסכמים לפרויקט Co Bar באריזונההחברה חתמה על הסכם שלישי לרכישת חשמל בפרויקט CO Bar באריזונה בהיקף 258 מגה וואט סולארי ו-824 מגה וואט שעה אגירה ובכך השלימה חתימת הסכמי PPA למלוא הפרויקט, בהיקף 1,210 מגה וואט סולארי ו-824 מגה וואט שעה אגירה; הפרויקט צפוי לייצר הכנסות של 103-109 מיליון דולר ו-EBITDA של 81-85 מיליון דולר בשנת הפעילות הראשונה המלאה
דוחות
תאת טכנולוגיות: עלייה של 30% בהכנסות ומעבר לרווחהחברה רשמה ברבעון השני של השנה רווח נקי של 1.5 מיליון דולר על הכנסות של 27 מיליון דולר; ה-EBITDA המתואמת הסתכמה ב-2.6 מיליון דולרדוחות
ווישור: עלייה של 35% בפרמיות ברבעון ורווח של 25 מיליון שקלסך הפרמיות שהרוויחה החברה ברוטו ברבעון השני הסתכם ב-142 מיליון שקל; באיחוד עם נתוני איילון ביטוח סך הפרמיות הסתכמו ב-1.05 מיליארד שקל; המאזן המאוחד של החברה מסתכם בכ-17.5 מיליארד שקל- סופרין: הרווח הוכפל ל-5.9 מיליון שקל - "קבוצות הרכישה יקבלו תאוצה משמעותית"אילן שוורצזורגן, מנכ"ל קבוצת סופרין: "חתמנו על הסכם אופציה לרכישת קרקע להקמת מרכז לוגיסטי במיקום אטרקטיבי באשדוד, בה אנו מזהים פוטנציאל גבוה"
דוחות
קליל: הכנסות של 90 מיליון שקל - ירידה של 25%פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "על אף ההאטה המתרחשת בשוק הבנייה ובהיקפי הצריכה הפרטית, אנו בקליל נחושים להמשיך ולהשקיע תוך המשך התמקדות בטווח הארוך לצד פעילויות לטווח הקצר."ראיון
עסקה גדולה לאנרג'ין: תמכור את המעבדה ותיתן רישיונות ב-9.2 מ' ד'החברה הישראלית תמכור את המעבדה בקנדה כמו גם מספר רישיונות לטכנולוגיה שלה לחברה הקנדית Above Foods ; גיל רונן, מנכ"ל החברה: "מרגישים מצוין. מצאנו שותפים גדולים"- צחי אבו: "גפן מעורבת ב-22 פרויקטים של התחדשות עירונית עם רווח צפוי לחברה של 109 מיליון שקל"שווי החברה 84 מיליון שקל, ההון העצמי 46 מיליון שקל; הפרויקט העיקרי בחדרה יתחיל בעוד כחמש שנים
- הפניקס רוכשת את גמא ומוחקת אותה מהמסחר; צעד משלים לפני התמודדות על כאל?חברת הפיננסים והביטוח השלימה את רכישת גמא בתמורה ל-220 מיליון שקל
דוחות
יוקר המחיה בדוחות סנו: רווח גולמי של 37%, הרווח שולש. המניה זינקהההכנסות עלו ב-10% ל-505 מיליון שקל, הרווח התפעולי גדל פי 2.5 ל-67 מיליון שקל. לפני שנה סנו ניסו לטעון שהתוצאות שלהם בכלל נפגעות, כדי להגיד שהם לא אחראיים ליוקר המחיה. אבל הדוחות היום מראים שוב שלחברה בהחלט יש אחריות לא קטנה לכך- אל תדאגו לקרסו ודלק רכב - התוצאות בנפילה? זו אשליה אופטיתשלוש חברות בורסאיות שולטות ברבע משוק יבוא כלי רכב לישראל וכמו כל השוק - נהנות מחוסר תחרות ורווחים עצומים. התוצאות בשנה שעברה היו חריגות מאוד לטובה, אבל זה לא אומר שהשנה הנוכחית גרועה; כשאתם רואים רווח גולמי של 20% אצל יבואניות הרכב זה בגלל המסים הגבוהים של המדינה. בפועל, היבואניות מרוויחות גולמית 50% על כל רכב שהן מוכרות - על חשבונכם. מה אתם צריכים לעשות כמשקיעים ומה הסיכון הגדול (שבינתיים לא מתממש) ליבואניות?