- מנורה לא מוותרת: מעלה את ההצעה על 32% ממניות ישראכרט לשווי של 3.5 מיליארד שקלהמחיר למניה בהצעה החדשה - 17.4788 שקל למניה, כלומר היא תשלם על ה-32% עוד 100 מיליון שקל. (ובסך הכל 1.12 מיליארד שקל). נזכיר שדירקטוריון ישראכרט כבר אישר את הצעת חברת הביטוח הראל לרכישת כל מניות החברה בתמורה לכ-2.9 מיליארד שקל. עכשיו השאלה היא מה יחליטו המשקיעים
- כלל ביטוח ואלי פפושדו מקימים קרן השקעות במלונאותהכוונה לרכוש מלונות בעסקאות הזדמנותיות במרכזי ערים במערב אירופה בשלב הראשון; היקף הקרן צפוי להגיע ל-1 מיליארד שקל
- ג'נגו בהסכם: התקינו מערכת שעוקבת אחר הנהיגה שלכם, קבלו הנחה בביטוחהחברה, שעוסקת בפיתוח תוכנות שמאפשרות לנטר את המתרחש בפנים הרכב באמצעות מצלמות, חתמה על הסכם לשיווק מערכת ה-VuDrive שלה, לציי רכב כבד. ההיקף המוערך הוא אספקת כ-1000 מערכות בשנה. מה הלקוח יקבל בתמורה? הנחה בביטוח
- רוצים להוריד דמי ניהול? כלל תוזיל אותם לשני בני זוג שחוסכים אצלה
לדברי כלל מדובר על "דמי ניהול מופחתים משמעותית" - השאלה היא רק כמה. פנינו לכלל ונעדכן ; החברות המסורתיות צריכות להפוך לתחרותיות יותר לאחר מהפיכת רפרומת קרנות הפנסיה הנבחרות (ברירת מחדל)
פרשנות
אנחנו בטוחים - ווישור היא כישלון; כך הצליחו וינשל וצעיר הרים להשמיד מאות מיליוניםהמניה שקרסה, הרכישה התמוהה; אחרי ש"כבשו" את איילון בכספי ההנפקה, וגילו שזה עלה בהרבה אבדות (ירידת המניה), הם מכוונים לבזוז את איילון; 3 התעלולים של וינשל וצעיר הרים- הצפת ערך בליקווידיטי - מיטב תרשום רווח של 50 מיליוןהחברה חתמה על מזכר הבנות עם משקיע קיים לפיו תקבל השקעה של 40 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר; הוערכה לאחרונה לפי 800 מיליון דולר
- מנורה משפרת את ההצעה לרכישת ישראכרט ב-4% ומעלה אותה לשווי של 3.2 מיליארד שקלמעלה את הצעתה מ-15.34 שקל למניה ל-15.98 שקל למניה; דירקטוריון ישראכרט אישר את הצעת חברת הביטוח הראל לרכוש את החברה בתמורה לכ-2.9 מיליארד שקל
ניתוח
הראל תזכה בישראכרט - ישראכרט עולה ב-5%דירקטוריון ישראכרט אישר את המיזוג, מישראכרט נמסר: "קיימת וודאות גבוהה לביצוע העסקה והיא צפויה לתמוך בהמשך צמיחתה של החברה"- רשות התחרות אישרה לכלל לרכוש את חברת כרטיסי האשראי מקסהאישור הוא בכפוף לכך שלחברת כלל יהיה אסור להחזיק יותר מ-7.5% במניות של בבנקים או של חברת כרטיסי אשראי אחרת. מ"מ הממונה על התחרות: "המיזוג לא יביא לפגיעה בתחרות בתחומים הרלוונטיים"