טסלה
טסלה
טסלה היא מובילת שוק הרכב החשמלי בעולם. החברה מייצרת מכוניות חשמליות, סוללות ואנרגיה מתחדשת. בשוק ההון היא משפיעה על מגמות גלובליות וגם על משקיעים ישראלים.
טסלה מובילה חדשנות בתחום הסוללות, האוטונומיה והאנרגיה. משקיעים בוחנים את ביצועיה לצד מתחרות כמו BYD וחברות ישראליות. המניה ידועה בתנודתיות גבוהה
אך גם בפוטנציאל תשואה
משמעותי.
לגרפים, דוחות וניתוח מניית טסלה
- כמה תעלה המכונית של טסלה בארץ?בקרוב אצלנו: דגמים של טסלה על הכביש; המחיר יקר, אבל הביקוש יהיה גדול
- MADE IN CHINA: יצרניות ה-EV לא עוצרותNIO ו-Xpeng דיווחה על צמיחה של מעל 300% בנתוני מסירת הרכבים לחודש ינואר: ביחס לנתוני טסלה ושלושת החברות הסיניות, השוק מתמחר את שווי החברה בכ-1.445 מיליון דולר בממוצע על כל רכב שנמסר
- למי יש עתיד ורוד יותר בתחום הרכב החשמלי - לפורד או ל-GM?האנליסט אדם ג'ונאס ערך ניתוח מקיף ל-2 החברות וגם לטסלה. מה שוויה של כל חטיבה, כמה אפסייד יש למניות (אם בכלל) ומה המצב במרוץ לרכבים חשמליים?
- טסלה מפספסת את הצפי בשורה התחתונה: המניה ממשיכה את הירידותהרווח המתואם 80 סנט למניה, 20% מתחת לצפי של 1.01 דולר למניה: ההכנסות הסתכמו בכ-10.7 מיליארד דולר, צמיחה של 46% ומעל הצפי האנליסטים: החברה צופה צמיחה של כ-50% במסירות הרכבים בשנת 2021: לאחר שירדה כ-7% במסחר המאוחר, המניה יורדת כעת בכ-3%
- ליתיום, הזהב השחור החדש?
המעבר לרכבים חשמליים והגידול בשימוש בסוללות יוצרים ביקושי ענק למתכת הקלה בעולם: ״אתה לא יכול לקבל מכוניות חשמליות ללא סוללות, אך אתה לא יכול שהסוללות יהיו בלי ליתיום״
- ראו את האור: באופנהיימר יותר מהכפילו את מחיר היעד של טסלההאנליסט קולין רש העלה את מחיר המניה ל-1,036 דולר למניה, כמעט כפול מהמחיר של הקונצנזוס
- האם אחרי העלייה במניות הבנקים הן עדיין אטרקטיביות? כנראה שכןאיך עובד בנק, מה החשש הכי גדול של הבנק ושל המערכת הבנקאית, האם הבנקים בישראל למדו את הלקח ממשבר הסאב-פריים בארצות הברית וכיצד הענף צפוי להרוויח ביציאה מהקורונה - ולהוות סיבה טובה להשקעה?
- מה שהיה הוא שיהיה - אחרי העליות מגיעות הירידות; תזהרו שהכסף שלכם לא יהיה "הכסף הטיפש"השווקים עשויים להמשיך לעלות, יש בהחלט מקומות ראויים להשקעה. אבל דווקא מה שעלה וחושבים שהוא ימשיך לעלות, נראה יקר. אז אל תהיו עדר בשנה החדשה, אל תתפתו להשקעות ספקולטיביות (ביטקוין, טסלה ועוד) ותלמדו מההיסטוריה (אחרי הגאות מגיע השפל)
דעה
טסלה זינקה 20% מתחילת השנה; האם הגיע הזמן לשורט על המניה?מניית טסלה ב-850 דולר - האם היא תגיע ל-1,000 דולר? בקצב הזה בהחלט אפשרי; האם המחיר שלה מוצדק? כנראה שלא. אבל עדר עיוור קונה ללא הפסקה- לא רק טסלה: שוק הרכבים החשמליים מתרחב במהירותחברת Proterra הודיע על הנפקה באמצעות חברת ספאק: Lucid מנהלת מגעים מול חברת הספאק של מייקל קליין: פלאג פאוור טסה במעל ל-80% השבוע ומודיע על שיתוף פעולה עם רנו: Xpeng מודיע על מימון מהבנקים הגדולים בסין