ישראל זיו הוא השם האחרון בשורה ארוכה של בכירי מערכת הביטחון שיצאו לאזרחות וגילו שהניסיון הצבאי יכול להיות שווה הרבה כסף. אהוד ברק הפך את הרזומה הביטחוני והמדיני לקריירה עסקית של הרצאות, ייעוץ, קנאביס וסייבר; עמירם לוין הרוויח הון עתק מנקסט ויז'ן; חגי
שלום בנה אימפריית קמעונאות ותעשייה. ועדיין, הדרך כוללת גם נפילות כואבות שמזכירות שדרגות וקשרים פותחים דלתות, אבל לא מבטיחים הצלחה עסקית
ענקית הסייבר הישראלית צפויה לדווח על עלייה בהכנסות וברווח, אך השאלה הגדולה היא האם המנכ"ל החדש יצליח להחזיר את החברה לצמרת; בינתיים המשקיעים מרוצים, המניה קפצה לשיא, אבל ירדה מעט מאז; למה לצפות בדוחות?
בעוד שהשוק בחוסר ודאות ומניות הטכנולוגיה במגמה שלילית, צ'ק פוינט בשיא כל הזמנים תחת המנכ"ל החדש; המניה נסחרת סביב 230 דולר למניה; שווי השוק - 25.2 מיליארד דולר
תחילת ההתאוששות? הצפי היה לתזרים שלילי של עד מינוס 20 מיליון דולר בפועל החברה ייצרה כ-38 מיליון דולר; "נציג תזרים מזומנים חיובי ברבעון הראשון ובשנה כולה"
צ'ק פוינט דיווחה על דוחותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2024 כולה בשבוע שעבר בהם היא הכתה את תחזיות האנליסטים; בנוסף אלה היו הדוחות הראשונים שפורסמו תחת הנהגתו של המנכ"ל החדש, נדב צפריר, שאומנם נכנס לתפקיד רק בדצמבר אך נשמע חיובי במיוחד לגבי עתיד החברה; באופנהיימר
גם כן אופטימיים וממליצים על המניה: "התחזית של צ'ק פוינט שמרנית, יש פוטנציאל להפתעות השנה"
נדב צפריר, המנכ"ל החדש של צ'ק פוינט אחרי הדוחות: "30 שנה של ניסיון הכינו אותי היטב לתפקיד, אפשר לעשות בצ'ק פוינט דברים גדולים"; לגבי ההשפעה של הבינה המלאכותית על עולם הסייבר: "אנחנו יודעים שיש דברים שהשתנו, שיש
דברים שלא ישתנו, ושיהיו שינויים שאנחנו לא יכולים לצפות, אבל צ'ק פוינט יכולה להוביל גם בעולם הזה"
אחרי שנפלה במסחר 20% בשל ניצחונו של טראמפ שמתכוון לפגוע בסובסידיות לאנרגיה מתחדשת, פרסמה החברה דוחות ותחזית חלשים והמניה נפלה ב-22% נוספים; נדב צפריר עוזב את תפקיד היו"ר
מניית צ׳קפוינט עברה את רף 200 הדולר בנעילת המסחר אתמול • אנליסטים מעלים את מחיר היעד למניה ל–230 דולר מהתחזית הנוכחית של 200 דולר • עד סוף השנה צפויה עסקת סייבראינט להגיע להשלמה • נדב צפריר ימלא את מקומו של גיל שוויד בדצמבר