רדיט איבדה כ-6% ביום המסחר לאחר שמטא השיקה את Forum - אפליקציה נפרדת לקהילות ודיונים, המבוססת על פייסבוק גרופס. הירידה מחריפה שנה קשה למניה, שכבר נסחרת כמעט 40% מתחת לשיאה, דווקא כשהכנסות הפרסום שלה צומחות ביותר מ-60% רבעון אחר רבעון.
הדו"ח הרבעוני ב-31 ביולי יבחן האם AI Overviews של גוגל פוגעת במספרי המשתמשים של רדיט למרות הכנסות חזקות של 425 מיליון דולר. הפלטפורמה שהפכה למקור התשובות של האינטרנט מגלה שגוגל משתמשת בתוכן שלה ומציגה אותו ישירות למשתמשים - מבלי שיצטרכו להיכנס לאתר
ענקית הפורומים טוענת כי חברת הבינה המלאכותית סרקה את האתר יותר מ-100 אלף פעמים כדי לאמן את המודל שפיתחה - קלוד, גם לאחר שזו התחייבה להפסיק. סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI, מחזיק ב-8.7% ממניות רדיט, מה שהופך אותו לבעל המניות השלישי בגודלו, ובעבר אף היה חבר
דירקטוריון
פלטפורמת הפורומים הפופולארית הכתה את צפי האנליסטים ברבעון הרביעי של השנה, ואף סיפקה תחזית חיובית לרבעון הראשון של 2025, אך המשקיעים שלחו את המניה לירידות משמעותיות בשל נתונים מאכזבים בנוגע לכמות המבקרים היומית, כתוצאה משינוי באלגוריתם החיפוש של גוגל
מאז הונפקה במרץ 2024 מניית רדיט לא עוצרת ולמרות הזינוק האנליסטים ממשיכים להתלהב ולהמליץ עליה בקנייה. ממה נובעות ההערכות האופטימיות, על איזה שינוי אסטרטגי בוול סטריט מעידה ההתנהגות של המניה, ואיזו רשת חברתית ותיקה היא מזכירה
אסטרטגיית הצמיחה של רדיט, המבוססת על הגברת מעורבות משתמשים ופיתוח כלי פרסום חדשניים, צפויה להוביל לצמיחה מואצת בהכנסות - אך התחרות מול ענקיות הטכנולוגיה נותרת אתגר משמעותי