אלי צחור, מנכ"ל בית ההשקעות ברומטר אומר כי "לא ניתן לבצע עסקים ולהינות מתשואות בשוק ההון כל עוד הלך הרוח בישראל שלילי על רקע החקיקה"; וגם - אילו אג"חים עשויות להיות מעניינות?
אלי צחור, מנכ"ל בית ההשקעות ברומטר אומר כי לדעתו "האג"ח הקונצרניות יותר אטרקטיביות בשלב זה מאלו הממשלתיות; באג"ח הדולרי יש יתרון מפני שהוא מהווה הגנה מפני ירידות בשוק" מה הוא חושב על אג"ח צמוד מדד ורשימת אגרות חוב מומלצות
אלי צחור, מנכ"ל בית ההשקעות ברומטר בראיון לביזפורטל: "דרושה התערבות פיסקאלית של הממשלות. אצלנו הבעיה גדולה כי אין ממשלה מתפקדת"; על ריבית האג"ח: "זה גיים-צ'יינג'ר, יהיה מעבר ממניות לאג"ח"