עליות
עליות
- מי שמכר במאי פספס את אחד החודשים החזקים בוול סטריט
למרות המלחמה באיראן, הזינוק במחירי האנרגיה והחשש מהריבית, מדדי המניות בארה"ב טיפסו בחדות בהובלת מניות הטכנולוגיה והשבבים

המניות מזנקות: ביפן 5%, באירופה עד 5%, החוזים על וול סטריט עד 3%
הזנב מכשכש בכלב: איך הבורסה הישראלית מניעה את הכלכלה - ולא להיפך
מה אנחנו מאחלים לכם לשנה החדשה?
שנה טובה שוק שורי לא מת מזקנה: וול סטריט ממשיכה לשעוט, ומה עם ישראל?
המניות שיבלטו היום בבורסה ואיך כדאי למשקיעים לפעול? אתם רואים מניה בנסיקה - האם לקנות? וול-סטריט הגיעה לשיאים חדשים ושכחה מהפדרל ריזרב מטא עולה ב-4% - אלו הגורמים שיכולים לעזור לה להמשיך ולעלות
- הבורסה בסיאול קופצת ב-4%. הסיבה: איסור על שימוש בשורטיםהאיסור למכירה בחסר, שהיה קיים בעבר בשל טענות לפעולות לא חוקיות של גופים מוסדיים, והופסק - חוזר למשך שמונה חודשים. השוק באסיה מזנק ומדד KOSDAQ הדרום קוריאני, שמרכיב את המניות הקטנות, קופץ ב-6.9% - הנתון הגבוה ביותר ממרץ 2020
- אנבידיה ממשיכה בעליות - המומנטום יימשך?יצרנית השבבים ממשיכה להפתיע ולשבור שיאים, בוול-סטריט עדיין אופטימיים וחושבים שלחברה יש עוד מקום לעלות, בעוד המשקיעים כבר מתחילים לחשוש
- משווי של 20 מיליארד ד' ובפחות מחודש ליצרנית הרכבים השלישית בגודלההזינוק החריג בשווי עלול לסנוור, אבל חשוב לשים לב - פחות מ-7.5 מיליון מ-2.3 מיליארד ממניות החברה מוחזקות בידי הציבור וזו ככל הנראה הסיבה לתנודתיות הרבה; האם גם יש הגיון כלכלי מאחורי עלייה של יותר מ-700% בתוך פחות מחודש?
- פי 7 מאקספנג: מניית יצרנית ה-EV הויאטנמית מזנקת ביותר מ-100%מניית החברה מזנקת היום ללא הודעה מוקדמת אל מעבר לשווי של 90 מיליארד דולר - הרבה מעל רוב יצרניות הרכבים החשמליים בוול סטריט, אשר ממשיכות לרדת היום
- ריביאן ממשיכה בעליות - מה יכולה להיות הסיבה?החברה ייצרה 13,992 רכבים ברבעון השני, אם תצליח להגיע למספרים דומים ברבעון השלישי והרביעי היא צפויה לעקוף את התחזית לשנה כולה
- האם מניות ה-AI יובילו ראלי במניות הטכנולוגיה בחצי השנה הקרובה?על פי הערכות למניות הטכנולוגיה יש עוד המון מקום לעלות מכאן, "ככל והמשקיעים מעכלים את ההשלכות של גל ההוצאות העתיד לבוא בסך 800 מיליארד דולר"
- בזמן שקוינבייס צוללת ב-13% לאחר תביעת ה-SEC הביטקוין עולה ב-4%מטבע הקריפטו הגדול ביותר עובר לעליות ומתקרב בחזרה למחיר של 27 אלף דולר ושווי שוק של 500 מיליארד דולר; פוליגון ממשיך לאבד 2% בעקבות האיום מצד ה-SEC
- "הביטקוין עשוי להגיע ל-100,000 דולר עד לסוף 2024"על פי אנליסט של סטנדרד צ'רדטד "חורף הביטקוין" מאחורינו; המטבע נסחר סביב מחיר של 27 אלף דולר, האיתריום ב-1,840 דולר
- "מניות הביטקוין" מזנקות לאחר חציית רף ה-30,000 דולר; נמצאות בעלייה של מאות אחוזים מתחילת השנהישנן כמה חברות בוול סטריט אשר עבור משקיעים רבים מקבילות להשקעה במטבע הביטקוין - כמה עוד הן יכולות להמשיך לעלות?
- עולה על הרדאר של וול סטריט - ברנמילר ממריאה ביותר מ-100%החברה פרסמה אתמול הודעה על כך שקיבלה מענק ממשלתי לטובת הקמת מתקן לאגירת אנרגיית חום כחלק מפרויקט ממשלתי; נפח המסחר במניה זינק למעל 9 מיליון מניות בעוד הנפח הממוצע עומד על כ-6,500 מניות