קבוצת התשתיות מציגה שיפור ברווח הגולמי וברווח הנקי, לצד תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת של כ-60 מיליון שקל. ההכנסות צמחו בעיקר ממגזר התעשייה ומחטיבת הייזום, התכנון והביצוע, והחברה
נהנתה גם משיפור בהון החוזר
רווח של 5.2 מיליון שקל על הכנסות של 183 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת רווח של 3.7 מיליון שקל על הכנסות של 122 מיליון ברבעון המקביל; הוצאות המימון זינקו, האשראי גדל, ההון החוזר עלה
החברה עברה לרווח נקי של כ-5.6 מיליון שקל, ביחס להפסד של כ-3 מיליון שקל ברבעון המקביל 2021; האיחוד לראשונה של חברת שגיב שרכשה החברה תרם לגידול של כ-17.3 מיליון שקל בהכנסות
בשלב הראשון היא תעלה לאחזקה של 58% תמורת 10 מיליון שקל וגם תקבל אופציות להגדלת האחזקה ב-19 מיליון שקל נוספים. גאון תרשום רווחי שיערוך של 11 מיליון שקל. מתחילת השנה רשמה שגיב הכנסות של 46 מיליון שקל ורווח של 11 מיליון שקל
גיא רגב, מנכ"ל קבוצת גאון על השינויים בחברה ועל פתיחת המפעל החדש "החברה נמצאת בהרבה מאד פרויקטים שיפתחו בקרוב, יחד עם כניסה בתחום הולכת הגז... אנחנו בתהליכים ראשוניים לבדיקת השוק באמירויות"