הירידות בוול סטריט מיוחסות לשילוב בין תמחור גבוה, חששות סביב מניות הטכנולוגיה ונתוני תעסוקה שמעלים את הסיכון לריבית גבוהה יותר - אך בשוק מעריכים כי מדובר בעיקר בתיקון ערכים, לא באיתות למשבר עמוק
למרות הפאניקה שאחזה בוול סטריט, תעשיית השבבים מציגה סימני התאוששות וחושפת את הפער בין הטענות בתקשורת למציאות; וגם מה ניתן ללמוד מהמקרה של נטפליקס על השווקים?
כותרות העיתונים הכריזו על המיתון אך כלל לא ברור שזו אכן המציאות, וגם אם כן מה זה אומר? וגם - למה מניית ראדא קורסת? לא רק בגלל חוסר היכולת לעמוד בתחזיות
משבר השבבים הכה גלים הן בוול סטריט והן במיין סטריט, אך מה ניתן ללמוד ממשבר הדוט-קום שלתעשיית השבבים היה בו חלק, איך משקיעים בתעשיית השבבים וכיצד אפשר להרוויח מכל הסיפור?
התיקון האחרון בשווקים הביא להזדמנות נדירה, מאז מהפכת הביו-טכנולוגיה הראשונה בתחילת שנות ה-80, לרכוש מניות חלום בסקטור הביו-טק במחיר הזדמנותי; וגם איך נכנסים לחברת חלום וכיצד יודעים מתי למכור
נבואות הזעם היו חריפות בתקופת הקורונה. אבל, השוק התאושש תוך חודשיים. אז כמו היום - מדברים על משבר ומיתון, האם גם עכשיו מגזימים בחששות? וגם - האם הפרדיגמה של העליות השתבשה ומה הפד' מנסה לעשות בחודשים האחרונים?
בהנחה שהירידות האחרונות בשווקי המניות הן רק תיקון, המשבר מהווה הזדמנות לאסוף מניות של חברות שהמהפכה שלהן לא תיעצר; מה המשמעות של הדבר לגבי גוגל, שעיצבה מחדש את האופן בו האנושות ניגשת למידע, ומה ניתן ללמוד מכך?
נרנדרה מודי, אשר נבחר לנשיאות הודו לפני 8 שנים, מוביל את המדינות לעצמה כלכלית, ובדרך מנצל את העימות בין ארה"ב לסין בכדי להתחזק; המדינה זוכה לעניין מצד משקיעים שונים איך כדאי להיחשף?
ענקית הרכבים החשמליים סולקה ממדד ה-S&P 500 ESG מה שהביא אנליסטים לחשוש מפני פגיעה במחיר המניה; מנגד, יש מי שסבור שעל אף הסילוק גם המשבר הנוכחי יסתיים וכי המניה "נראית זולה מאוד"
מחיר הנפט המאמירים, בין היתר על רקע הפלישה הרוסית לאוקראינה, תרמו למניות סקטור הרכבים החשמליים בהובלת טסלה, מה שעשוי להפוך אותן ואת החברות שתומכות בהן למעניינות; וגם על ההבדל בין ההשקעות של וורן באפט לקאת'י ווד
פרשן וול סטריט שלמה גרינברג, מתייחס למשבר בשוק, כיצד הנפילות משפיעות גם על הכלכלה הריאלית ומסביר מהם התחומים שימשיכו לעלות ולפרוח ואולי יש בהן הזדמנות - והאם הנפילה במניות הישראליות מייצרת אנטישמיות כלפי ישראל? צפו בראיוןTV, חלק ב'