על פי התחזיות שוק הקישוריות העולמי יגיע להכנסות של כ-1.8 טריליון דולר בתוך 3 שנים. על רובן אחראיות חברות צעירות יחסית כמו
מטא וגוגל, אבל ענקיות הטלקומוניקציה הוותיקות, כמו טי-מובייל, AT&T וורייזון גם פעילות בו, מבינות מה השינויים הנדרשים מהן כדי להשתתף בחגיגה, ופועלות כדי לבצעם. המקרה של ורייזון שהביאה מנכ"ל חדש עם רשימת הצלחות מוכחות הוא רק דוגמה
עד לאחרונה, ריביאן לא יכלה למכור את המסחריות החשמליות שלה למישהו אחר פרט לאמזון וזה לא היה עניין גדול, מכיוון שריביאן לא הצליחה ממש לעמוד בביקוש של אמזון לבדה
מייקל רולינס של סיטי העלה את הדירוג שלו ל-Verizon ל-קניה במקום נייטראלי, ואת מחיר היעד שלו על המניה ל-40 דולר מ-39 דולר. הוא גם העלה את AT&T ל-קניה אך עם אותו מחיר יעד של 17 דולר. למרות זאת הוא שמר על דירוג 'סיכון גבוה' בשתי החברות. האם החברות יכולות להפתיע?
האם הירידות החדות של מניות שתי הענקיות היו מוגזמות ביחס לסיכון האמיתי, והאם הן מהוות הזדמנות פוטנציאלית מעניינת עבור משקיעים ארוכי טווח המעוניינים בהכנסה קבועה יציבה