טסלה
טסלה
טסלה היא מובילת שוק הרכב החשמלי בעולם. החברה מייצרת מכוניות חשמליות, סוללות ואנרגיה מתחדשת. בשוק ההון היא משפיעה על מגמות גלובליות וגם על משקיעים ישראלים.
טסלה מובילה חדשנות בתחום הסוללות, האוטונומיה והאנרגיה. משקיעים בוחנים את ביצועיה לצד מתחרות כמו BYD וחברות ישראליות. המניה ידועה בתנודתיות גבוהה
אך גם בפוטנציאל תשואה
משמעותי.
לגרפים, דוחות וניתוח מניית טסלה
- הטירוף סביב טסלה לא עוצר: מזנקת בעוד 8.7%למרות הירידה החזויה במכירות של כלל סקטור הרכב, המשקיעים נוהרים למניה בשל הצפי כי 'החברה תציג רווחיות ארבעה רבעונים ברציפות. שיא של 20 מיליארד דולר בשורט נגד המניה
- ללא אירוע מיוחד: שווי השוק של טסלה עולה בעוד 26 מיליארד דולרהלהיט של החודשים האחרונים ממשיכה להדהים את המשקיעים מניית החברה קובעת הערב שיא כל הזמנים חדש עם שווי שוק של יותר מ-278 מיליארד דולר. אופן פעולות קרנות הגידור בארה"ב ו"הכסף הזול" בשווקים מאותתים כי הראלי עשוי להיות רק בתחילתו
סיכום שבועי - TV
הכותרות שעשו את השבועמה קורה בתחום הקנאביס, מה השווי של טסל,המדוע המהלך של בנק ישראל הוא המהלך של השבוע ואיך זה שמניית רציו ירדה מאז שגילתה גז בלוויתן לפני 10 שנים?- מאסק לועג לשורטיסטים - מוכר שורטס באתר החברהטסלה בשיא כל השיאים - מוסיפה לקראת תחילת המסחר 6%
- אפל של המכוניות: האם טסלה תכה את התחזית ברבעון השני?מה הקשר בין אפל לטסלה, כמה מסירות היו לטסלה ברבעון ואיך זה שטסלה גדולה מטויוטה?
- לשפשף את העיניים: טסלה מעל 1,000 דולר למניההמומנטום בטסלה נמשך - נערכת לייצור משאיות חשמליות והמניה מזנקת לשווי של 186 מיליארד דולר ; מאז סוף מארס מניית החברה השלימה זינוק של קרוב ל-190%
- טסלה חוזרת להדהים: המניה קופצת ב-8% באפטרטסלה מצליחה להכות את התחזיות עם עלייה של 32% בהכנסות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. החברה ייצרה ברבעון האחרון כ-102.6 אלף רכבים חדשים, עלייה של 33% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
- טסלה מחזירה עובדים למפעליםטסלה נאלצה להוציא עובדים לחופש בגלל הוראות הממשל; עכשיו, במקביל לשחרור הסגר, היא מבקשת מהעובדים לחזור לעבודה
וול סטריט
ראלי בוול סטריט: טסלה קפצה ב-9%, אפל ואמזון עלו ב-5.2%המיתון הגדול מאז שנות ה-30? הנאסד"ק ירד 0.5% בלבד מתחילת השנה. הפד' התחיל לרכוש היום commercial paper, מהלך שמוריד את הלחץ של הדולר בשווקים. הנפט איבד 7.5% אך השווקים מתעלמים. אמזון עלתה לשיא כל הזמנים, נטפליקס קפצה ב-4.3%, פריגו עלתה ב-3.8%- הבועות חוזרות להתנפח - טסלה משלימה זינוק של 110% בפחות מחודששיתוק במכירות הרכבים בעולם בעקבות נגיף הקורונה? הוצאה לחל"ת של רוב העובדים? את מניית טסלה זה לא מעניין. מניית החברה משלימה זינוק חד מאז הודעת הפד' על התערבות בשוקי האג"ח הקונצרניים. הכסף הזול מהפד' ושיטת הפעולה של קרנות הגידור מאותתים כי זו רק ההתחלה