וול סטריט

ברובע הפיננסי בלואר מנהטן, ניו יורק, שוכן אחד הרחובות המוכרים והמשפיעים ביותר בעולם, וול סטריט. למרות אורכו הצנוע של הרחוב, הוא מאכלס את הלב הפועם של שוקי ההון האמריקאים, ולמעשה גם של הכלכלה הגלובלית - הכולל את הבורסות NYSE ונאסד״ק - ומשפיע ישירות על שוק ההון הישראלי.
מדדי ה S&P 500, נאסד"ק ודאו ג'ונס מהווים נקודת ייחוס לכל משקיע ישראלי, במיוחד נוכח החשיפה הגוברת של החוסכים הישראלים למניות חו"ל דרך קרנות מחקות וקופות גמל. תנודות בוול סטריט, עונת הדוחות של ענקיות הטכנולוגיה, החלטות
הריבית של הפדרל ריזרב ונתוני התעסוקה האמריקאיים משפיעים ישירות על תיק ההשקעות המקומי. כאן מסוקרים סיכומי המסחר, ניתוחי מגמות, המלצות אנליסטים ואירועי מאקרו שמזיזים את השווקים מעבר לים.
לעדכונים שוטפים, ניתוחים והשפעה על ישראל
בלוגסטריט
איך להשקיע בימים האלה ולמה חשוב לחזור לכללי ההשקעה של ג'ון בוגלמה צפוי להיות בנובמבר בשווקים, מה העובדות ומהם רעשי הרקע בשווקים הפיננסים ומה צפוי בשוק האג"ח האמריקאי?- לקראת שבוע המסחר בוול סטריט - החלטת הריבית, דוחות אפל, ומה מעריכים האנליסטיםשבוע המסחר בוול סטריט יתנהל השבוע סביב שני צירים מרכזיים - הראשון הוא החלטת הריבית הצפויה ביום רביעי, והשני הוא הדוחות ואפל בראשם; מה הצפי להחלטת הריבית ואיזה עוד חברות מענייניות ידווחו השבוע?
וול סטריט
הנאסד"ק עלה ב-0.4%; פורד נפלה ב-12%, אמזון קפצה ב-7%הנפט קופץ ב-2.3%, הזהב עולה עם 1%וול סטריט
הנאסד"ק ירד ב-1.7%; מובילאיי קפצה ב-7%, מטא איבדה 4%המדדים ירדו על רקע נתוני התמ"ג שפורסמו בארה"ב ומעידים על אינפלציה שנתית של 3.5% - אחוז שלם מעל הצפי; היום ידווחו אינטל ואמזון; הנפט ירד ב-2% ונסחר סביב 83 דולר לחבית נפט גולמילקראת הדוחות
דוחות אמזון - למה לצפות מחברת הענק של ג'ף בזוס?האנליסטים בוול סטריט מצפים לחברה תוצאות טובות יותר מאשר ברבעון המקביל, אבל יש ספקות לגבי הביצועים של שירות הענן של אמזון - AWS, מרכיב עיקרי וחשוב מאוד בפעילות של החברה, בעיקר לאור ההצלחה האחרונה של השירות המתחרה של מיקרוסופט Azure- IBM עקפה בקושי את הצפי - אבל ההשקעה ב-AI מתחילה להשתלםחברת הענק IBM דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי בהן היא עקפה בקושי את צפי האנליסטים - אבל הבשורה האמיתית היא שהחברה הופכת לשחקנית משמעותית בתחום ה-AI
לקראת הדוחות
לקראת דוחות אינטל - למה אפשר לצפות?החברה כבר מבססת את עצמה כשחקנית משמעותית בתחום השבבים והבינה מלאכותית, והופכת יותר ויותר תחרותית מול אנבידיהוול סטריט
הנאסד"ק ירד ב-2.4%; גוגל נפלה ב-10%, מאנדיי עם 7%אפירם נפלה ב-15%, מטא ואנבידיה עם 4%; הנפט עלה ב-2%לקראת הדוחות
לקראת דוחות מטא - למה אפשר לצפות?חברת הענק של מארק צוקרברק אומנם שינתה את השם, אבל הלב שלה הוא עדיין רשתות חברתיות, גם אם פייסבוק כבר לא בראש; למה לצפות בדוחות שלה?- למה חברה אירופאית מאיימת על פייפאל וחברות הפינטק?חברות הפינטק יורדות בוול סטריט - פייפאל ב-4.5%, בלוק ב-7.5% ועוד חברות אחרות יורדות במסחר - וכל זה בגלל חברה אירופאית