חברת המכשור הרפואי מקיסריה גייסה כ־5.5 מיליון דולר ממשקיע מוסדי בתחום הבריאות במחיר של 3 דולרים למניה, מעל מחיר השוק. העסקה כוללת כתבי אופציה נוספים ומספקת לחברה הון להמשך פעילותה בתחום הטיפולים הזעיר־פולשניים להשמדת גידולים באמצעות הקפאה
"מצפים לצמיחה משמעותית" כך אומר ד"ר דורון בסר מנכ"ל ושותף מייסד של אנויז'ן, בראיון לביזפורטל. על הרישום הכפול בנאסד"ק: "ההנפקה תקפיץ את המכירות, כך השוק האמריקאי יכיר אותנו יותר". האם יקרה לחברה מה שקרה לאייסקיור מדיקל? בסר מקווה שלא
הזהרנו אתכם - המשקיעים לא טיפשים: מניית חברת המכשור הרפואי אשר החלה להיסחר לפני מספר חודשים בנאסד"ק ממשיכה בנפילה לאחר שדיווחה על גיוס של 15 מיליון דולר, באמצעות הנפקה לציבור של כ-3.3 מיליון מניות, במחיר של 3.45 דולר למנייה
המניה נפלה ב-63% רק מאז התחלת המסחר בוול סטריט בחודש אוגוסט. עם ההודעה בתחילת השנה על ההנפקה הצפויה, המשקיעים בארץ התלהבו ושלחו אותה לזנק פי 8 עד הרישום - אבל מאז הם נענשו קשות. מי אמר שנאסד"ק היא המקום לחולמים?
מי אמר שנאסד"ק היא המקום לחולמים? דווקא בתל אביב פירגנו יותר לאייסקיור שזינקה פי 8 עד שהגיעה לנאסד"ק ונחתכה ב-50% בגלל תוצאות מאכזבות, וכנראה הפנמה שהשווי היה מנופח; ואולי גם בגלל הנהלת החברה שסידרה לעצמה כיסוי ביטוחי ענק מפני פאשלות
זינוק של 250% בהכנסות וירידה בהפסד: מנכ״ל החברה - ״אנו מצפים לממש את הסכמי ההפצה הקיימים, לקדם הסכמים נוספים וכן להפוך את המידע הקליני לנרחב כמה שיותר״