רכבים חשמליים
רכבים חשמליים
בלוגסטריט
מה אנחנו צריכים להבין בשביל לשרוד גם בשוק עולה? בשלוש אותיות: XLGלמה קשה כל כך להרוויח כסף, אילו נושאים מעסיקים אותנו לאחרונה ומה מצב התיק שבנינו? כמה נקודות על מצב השוק וגם טיפ קטן למשקיעיםדוחות
דוחות לוסיד וריביאן - התוצאות שונות, אז למה שתיהן יורדות?ריביאן צפויה לפספס את הערכות הייצור הראשוניות של וול-סטריט בכ-10%, בעוד לוסיד תפספס ביותר מ-58%- טסלה החלה מלחמת מחירים ומניות ה-EV משלמות את המחיריצרניות הרכבים החשמליים נאבקות בריביות הגבוהות והמחירים הנמוכים יותר, אבל אלו לא האתגרים היחידים
- טסלה צונחת ב-10% אחרי דוחות חלשים - וגוררת את התעשייה איתההחברה פספסה את צפי האנליסטים בהפרש גדול - רווח למניה של 66 סנט על הכנסות של 23.4 מיליארד דולר, לעומת צפי האנליסטים לרווח למניה של 75 סנט על הכנסות של 24.26 מיליארד דולר - עכשיו המניה צונחת ואיתה גם המתחרות
- נתח השוק של טסלה בארה"ב בירידה - התחרות גוברתנתח השוק של טסלה ברבעון השלישי היה 50%, ירידה מ-59% ברבעון השני ומ-64% ברבעון השלישי אשתקד. שבעה מותגים שונים הצליחו למכור יותר מ-10,000 רכבים ברבעון השנה, לא כולל טסלה
- ריביאן נופלת ב-23% - הגיע הזמן להתחיל לדאוג?החברה שרפה כבר כמחצית מקופת המזומנים שלה בסך 18 מיליארד דולר ומניותיה ירדו ב-70% מאז גייסה ריביאן כ-12 מיליארד דולר בהנפקה שלה ב-2021
- זאת המכונית החשמלית הנמכרת ביותר ברבעון השלישי בישראלהסינים כובשים את שוק הרכב החשמלי הישראלי - איזה מקום תפסה טסלה ומה המגמה העולמית? וגם - מי איל ההון שמשקיע ביצרנית המכוניות החשמליות הסינית הנמכרת ביותר בישראל?
- פורד עוצרת את בניית מפעל הסוללות החשמליות שלה ב-3.5 מיליארד דולרהמפעל אמור להשתמש בטכנולוגיה סינית בשביל לייצר סוללות לרכבים חשמליים. עצירת הבנייה מעוררת סימני שאלה אצל המשקיעים
- NIO מצטרפת לחגיגה ומשיקה סמארטפון שיתמוך במכוניות שלהיצרנית הרכבים החשמליים הסינית לא רוצה להישאר מאחור ומתכוונת להשיק את הסמארטפון שלה כבר משבוע הבא בעלות ממוצעת של 900 עד 1000 דולר למכשיר
- מחפשים מכונית חשמלית יד-שנייה? אלו הסיכונים שכדאי לכם לקחת בחשבוןשוק הרכב החשמלי בישראל עדיין צעיר ונמצא בהליך של למידה תוך כדי תנועה, אבל זה לא מפריע לו להפוך לפופולארי עם שיעור חדירה של כ-16% מהמכוניות החדשות; ממה כדאי להיזהר כשניגשים לעסקת יד-שנייה? והאם היא בכלל כדאית?