הכנסות החברה עלו בכ-19% ל-68.5 מיליון שקל, ה-Adjusted EBITDA צמח בכ-45% והרווח הגולמי עלה לכ-21.2 מיליון שקל. הגידול הגיע בעיקר מפעילות הלוויין והממשלה, מהסכם הסיבים ארוך הטווח עם בזק ומהמשך השיפור בפעילות האינטרנט
הרווח הנקי של החברה הסתכם בכמיליון דולר לעומת הפסד של 375 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד; הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2025 עומד על 4.5 מיליון דולר (28.3%), לעומת 2.9 מיליון דולר (19.3%) ברבעון המקביל אשתקד
הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-1.8 מיליון דולר בשנת 2024 לעומת 715 אלף דולר בשנת 2023; ה- EBITDA ב-2024 הסתכמה לסך של כ-15 מיליון דולר, לעומת סך של כ-9.5 מיליון דולר בשנת 2023
איציק בן אליעזר, מנכ"ל גילת טלקום, ועמי שניידר, מנהל החטיבה הביטחונית, על תרומת התחום הביטחוני לחברה, הצמיחה בהכנסות בעקבות המלחמה, האתגרים בשטח ושאיפת החברה להרחיב את פעילותה בארץ ובעולם
למרות רבעון ראשון מאכזב בו רשמה הפסד של 375 אלף דולר, החברה פרסמה תוצאות מקדמיות לרבעון השני במסגרתן היא צופה רווח של בין 400-600 אלף דולר ברבעון, מה שיהפוך את המחצית הראשונה לרווחית
ברבעון הקודם החברה דיווחה על מעבר לרווח נקי, מאז היא דיווחה על הסכם גדול והמניה זינקה, אבל הרעון הראשון היה מאכזב - החברה רשמה הפסד נקי של 375 אלף דולר, הפסד יותר עמוק אפילו מהרבעון המקביל
ספקית שירותי התקשורת הלווינית דיווחה על הכנסות של 18.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי, לצד רווח נקי של 715 אלף דולר; צבר הזמנות עמד בסוף הרבעון על כ-30.5 מיליון דולר המתפרשים על פני תקופה של שלוש שנים (עד שנת 2027).