גילת טלקום
גילת טלקום
ראיון
מנכ"ל גילת טלקום: "ישראל תהווה 70%-75% מהפעילות"גילת טלקום היא חברה יחסית קטנה שעד לא מזמן עסקה בעיקר באספקת אינטרנט ללקוחות עסקיים באפריקה - אבל אחרי שאיבדה שם חוזה גדול היא עשתה חושבים והתחילה ליטות יותר לכיוון ישראל, אבל בלי לנטוש את אפירקה ולחפש גם אזורים חדשים; שוחחנו עם המנכ"ל איציק בן אליעזר והיו"ר עמי ברלב- מנכ"ל גילת טלקום קונה 9.5% ממניות החברה במחיר המינימום האפשרי בשוק
בן אליעזר ישלם על המניות 1.8 מיליון שקל. בחברה מדברים על "פרמיה של 10%", אבל אין לפרמיה משמעות. בפועל, החברה עם תוצאות מאכזבות והמניה קרסה 75% בשנתיים
- גילת טלקום מוכרת את אחזקותיה בוויוק; המניה קופצתחברת שירותי הלווינות השלימה את מכירת אחזקותיה בתאגיד בתמורה ל-9.4 מיליון דולר; ההכנסות מהעסקה ינותבו לטובת פירעון מוקדם של חלק מן אגרות החוב שהפיקה החברה וכמו כן לצורך תשלומי מס בגין העסקה אם וככל שידרשו כאלו