חברת הנדל"ן דיווחה על עלייה בשיעור הרווח הגולמי לכ-30%, הון עצמי של כ-591 מיליון שקל וגיוס אג"ח חדש בהיקף של 200 מיליון שקל, כמו בכן בתום תקופת הדוח הכריזה כי תחלק דיבידנד בסך 10 מיליון שקלים
ריט 1 הגדילה את ה-NOI ל-128 מיליון שקל ברבעון הראשון, אבל ה-FFO למניה נשחק בעקבות הנפקות הון כאשר החברה צפויה לחלק דיבידנד שנתי של לפחות 178 מיליון שקל
הקרנות המעורבות הניבו על פי רוב תשואות חיוביות, אבל על פי רוב לא מאד מרשימות; איזה בתי השקעות בלטו לטובה ואילו לשלילה, ומה עוד ניתן ללמוד מתוצאות הרבעון?
האנליסטים מציבים ציפיות שיא לקראת עונת הדוחות, אבל נראה שהם מתעלמים מהרבה גורמי סיכון; מהם שלושת הסקטורים שצפויים להוביל את צמיחת הרווחים, ועד כמה זה בר קיימא?
חברת הנדל״ן והקבלנות דוניץ-אלעד מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2025 - החברה משקיעה בפרויקטים שקיבלה עבורים היתר בניה; המכירות ירדו ואת הרבעון סיימה החברה עם הפסד
מניית וואליו קפיטל, שהייתה ידועה בשם פסגות בית השקעות ובימים אלה עוברת מיזוג עם ר.ג.א - חברה נותנת שירותים במגוון תחומים לרשויות מקומיות; השוק שלח את המניה לעליות שערים
שטראוס מציגה צמיחה בהכנסות שמבוססת על גידול בעיקר על גידול כמותי במכירות, זאת למעט מגזר הקפה שגדל בעקבות עליות מחירים. הרווח הנקי נחתך בחצי, בעיקר בגלל השחיקה ברווחיות הגולמית, אך גם בגלל עיתוי תשלום המס; שי באב״ד, מנכ״ל שטראוס: ״החברה מתמקדת ביישום
עקבי של התוכנית האסטרטגית, לצד התמודדות עם סביבת מחירי חומרי גלם גבוהה, והחברה תמשיך לפעול כדי להבטיח המשך צמיחה וערך לצרכנים שלנו״
חברת האלומיניום מדווחת על צמיחה בהכנסות אך ירידה ברווח הנקי. קליל היא חברה עם שולי רווח מאוד נמוכים לכל אורך הדוח: שיעור הרווח הגולמי מסתכם בכ-17% בלבד, הרווח התפעולי עומד על 3.1% והרווח הנקי הוא כ-2.2% מההכנסות