היסטוריית המסחר בוול סטריט מלמדת כי חברות שיוצאות ממדד הדאו ג'ונס עשויות להציג ביצועים מפתיעים לטובה. האנליסטים בוחנים כעת את המקרה של אלפבית מול ורייזון לאור השינויים האחרונים בהרכב
המדד היוקרתי
מניות הטלקום נפלו ב-5%-7% ביום שישי לאחר שאמזון רמזה שהיא תציע שירות אלחוטי משלה; על פי הדיווח היא מנהלת מגעים עם Verizon, Dish ו-T-Mobile; למה אנליסטים חושבים שזה לא יקרה?
החברה רשמה הכנסות של 34.2 מיליארד דולר ורווח נקי של של 13.32 דולר למניה; עם זאת, ורייזון איבדה קרוב ל-200 אלף מנויי סלולר והוסיפה רק רבע מכמות המנויים שהשוק ציפה
ווריזון נמצאת בשוק תחרותי, ולמרות שיעור דיבידנד גבוה, ואיתנו פיננסית שתאפשר להמשיך להעלות אותו בקרוב, נראה שהאתגרים שניצבים בפני ענקית התקשורת לא יאפשרו צמיחה שתצדיק קנית המניה
אמריקן אקספרס עקפה את התחזיות ועולה במסחר, וריזון מנגד פספסה. באפט כמובן מסתכל לטווח ארוך ולא מה עושות המניות כל יום, ובכל זאת - יש לו פי 2 כסף במניות אמריקן אקספרס מאשר וריזון
בחברת הטלקום צופים שהצמיחה בהכנסות הסלולר וכן ה-EBITDA המתואם תהיה קרובה יותר לגבול התחתון של טווח התחזית שסיפקה בעבר. ברבעון הראשון עליו דיווחה ההכנסות הלמו את צפי האנליסטים, והרווח היה גבוה ממנו. הפתעה חיובית בנטישת המנויים - 36 א' בלבד בעוד ההערכות דיברו על 75 א'
דיווחה על ירידה בהכנסות לרמה של כ-30.4 מיליארד דולר, ועל ירידה ברווח המתואם ל-1.18 דולר למניה, אבל השוק ציפה לפגיעה קשה יותר; למרות המומנטום השלילי היום בשוק, המניה עולה כעת ב-1%