מערכת הייעוץ בבנקים בנויה סביב פעילות, וככל שאתם מקבלים יותר המלצות ויותר רעיונות, כך גדל הסיכוי שתבצעו פעולה בתיק. הבעיה היא שפעילות יתר לא באמת משפרת תשואות
לפני שלושה חודשים נפתחה בישראל אפשרות חדשה: כל קרן פנסיה חייבת לתת מסלול חיסכון בצורה פאסיבית - מדוע גופי הפנסיה לא מעוניינים שהכסף יעבור לשם, מה ההיגיון מאחורי צורת ההשקעה הזו, ומיהם מנהלי הכספים הגדולים בעולם שממש ממליצים לציבור הרחב על שיטת החיסכון הזו?