הייפר גלובל סיימה את הרבעון הראשון עם עלייה של כ-14% בהכנסות ועם גידול ברווח הנקי והתפעולי; הפעילות בישראל המשיכה לצמוח, אירופה בלטה בעקבות רכישות שבוצעו בשנה שעברה, ובארה"ב נרשמה ירידה זמנית מול לקוח מרכזי; במקביל, הייפר גלובל חתמה על עסקה לרכישת אי.פי.אס
טק בכ-60 מיליון שקל ומחלקת דיבידנד
ההכסנות ברבעון הסתכמו ב-85.8 מיליון דולר; החברה מרוויחה כעת בקצב של 73 מיליון שקל בשנה, מה שמציב לה מכפיל 12 על הרווחים הצפויים ל-2024 - האם יש הזדמנות במניה?
שנת 2023 היתה שנה של עצירה אחרי 15 שנים של צמיחה ושחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל מעריך שהצמיחה תחזור בקרוב - מסמן את תחום הסמיקונדקטורס, מתייחס לתמחור של המניה שנסחרת כעת במכפיל רווח של כ-13
החברה אשר דיווחה בשבוע שעבר על הסכם בהיקף של 35 מיליון דולר הציגה רבעון שני חלש עם ירידה של 19% בהכנסות אשר עמדו על כ-57.7 מיליון דולר, לצד רווח נקי של 1.6 מיליון דולר בלבד
דוחות חלשים להייפר גלובל. האם הצמיחה נעצרת? ההכנסות קפצו ב-22% מול הרבעון המקביל אשתקד ל-75 מיליון דולר. רק שזו ירידה של 8% לעומת 80 מיליון ברבעון הקודם, ובזה שלפניו היא הכניסה 88 מיליון. מצד שני - החברה כן שומרת על שיעור הרווחיות הגולמית: 16.9%; המניה זינקה בשנה האחרונה ב-57% ובינתיים היא לא יקרה - מכפיל 14.5
החברה הציגה המשך תוצאות חזקות ברבעון הרביעי: גידול של כ-17% בהכנסות ברבעון שהסתכמו לכ-80 מיליון דולר, גם הרווח הנקי ברבעון הסתכם לכ-3.2 מיליון דולר ועלה ב-49%. בתגובה, המניה עולה ב-5%
הייפר גלובל זינקה אתמול על רקע הדוחות הטובים; מנכ"ל החברה: "פעילות החברה מאוד ממוקדת ואנחנו עושים רק את מה שנכון להייפר"; החברה נסחרת במכפיל רווח של 13-14
כך אומר שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, בראיון לביזפורטל, אחרי הפיצול מאמת מיחשוב. מדוע בכלל היה צורך בפיצול, מהם מנועי הצמיחה, האם החברה תבצע רכישות וכיצד תממן אותם, ומה היתרונות שהוא רואה לעומת חברות אחרות? צפו בראיוןTV