מניית עליבאבא קופצת לאחר שהכנסות חטיבת הענן והבינה המלאכותית זינקו ב-13%, החברה ביססה את מעמדה כמובילה בתחום, בין היתר בזכות הסכם חדש עם אפל, בעוד המתחרה באידו מתקשה להדביק את הפער
למרות צמיחה בהכנסות מענן, עסקי הליבה של באידו בפרסום מתקשים להתמודד עם האתגרים; לצד זאת, בעוד חברות הטכנולוגיה הסיניות נהנות מגל השקעות במדינה בעקבות השקת המודל של DeepSeek, באידו - שבעבר נחשבה למובילה בתחום ה-AI במדינה, נשארת מאחור
המשבר הכלכלי בסין הביא חברות להקטין את הוצאות הפרסום שלהן, מה שמשתקף בתוצאות באידו; בנוסף, ההגבלות האמריקניות על ייצוא שבבי בינה מלאכותית מקשה על באידו וחברות סיניות אחרות לפתח מוצרים וטכנולוגיות בתחום
חברת הענק הסינית שידועה בעיקר בזכות מנוע החיפוש שלה, "הגוגל של סין", לא נשארת מאחור בנוגע לטרנד ה-AI ומשיקה צ'אט בוט מבוסס בינה מלאכותית משלה שיתחרה באלה של מיקרוסופט וגוגל
ענקית החיפוש הסינית מציגה תוצאות חזקות - ההכנסות ממגזרים כמו מכירות בענן ועסקי הבינה המלאכותית עמדו על 6.8 מיליארד יואן, עלייה של 12% לעומת השנה הקודמת
אחרי הקריפטו, הקנאביס וה-NFT, עכשיו אולי כבר אפשר להכריז רשמית על ההייפ הבא - כל מי שמדבר על בינה מלאכותית על צורותיה, ובפרט עם זה צ'אט בוט - מזנק. באידו רק מאשרת שהיא מתכננת להשיק מוצר כזה משלה - וקופצת
הסינית, שעוסקת בתחום האינטרנט והסלולר בסין דיווחה על תוצאות טובות בהרבה מתחזיות האנליסטים בשורה העליונה והתחתונה, אך החברה פספסה בתחזית המשתמשים בפלטפורמת הסטרימינג, וגם במשתמשים הפעילים באתר
החברה צמחה ב-1% בלבד עם הכנסות של 28 מיליארד יואן, לצד מעבר להפסד נקי של 885 מיליון יואן אך המשקיעים מגלים אופטימיות מכך שהחברה הכתה את הצפי המוקדם של האנליסטים ושולחים את המניה לעליות