לצד הימשכות המלחמה ואחרי ההשתלטות של האחים אמיר על קמעונאית המזון הגדולה בישראל, ב-S&P מאשררים את דירוג liAA לשופרסל עם תחזית יציבה "בזכות המשך תכנית ההתייעלות וגידול בתחום קמעונאות המזון"
כל אחד מהאחים יקבל 3 מיליון שקל בשנה ומענקים של עד 4 מיליון שקל; המניה עלתה פי 2 מאז שהחלו הדיבורים על כניסתם - המוסדיים צפויים לאשר את השכר, עם ניסיון לשנות את רף המענק
בסוף חודש פברואר רכשו האחים את השליטה בשופרסל תמורת 1.5 מיליארד שקל, ומאז המניה לא מפסיקה לעלות הודות לתוכנית ההתייעלות ההדרגתית והתנאים בשוק שהביאו את רשתות הקמעונאות לרשום רבעון שני חזק - הם לא חלמו על כזה רווח מהיר. האם זו רק ההתחלה?
בעקבות התערבות המשקיעים המוסדיים, יצחק אברכהן ואורי וטרמן היו"ר והמנכ"ל היוצאים, יאלצו להסתפק במענק פרישה נמוך בכמחצית מזה שהובטח להם על ידי האחים אמיר לאחר שרכשו בתחילת השנה את החברה
שופרסל דיווחה על הכנסות של 3.9 מיליארד שקל ברבעון - עליה של 7% למרות המלחמה, לצד רווח נקי של 133 מיליון שקל, שיא רבעוני - בעלי השליטה החדשים, האחים אמיר, יכולים להיות מרוצים
אייל רביד, בעל השליטה בויקטורי מפרגן לאחים אמיר "הם באו לשופרסל לעבוד", סבור שקרפור "אולי שחקן בשוק, אבל הם לא שחקן שהשפיע עלי, ואני גם לא חושב שהיעד שלהם היה להוריד את יוקר המחיה. קרפור בצרפת זה מותג פרימיום"