המכירות באירופה המשיכו לעלות, פעילות הטמפונים בארה"ב נפגעה מהיחלשות הדולר, הרווחיות השתפרה והחברה הורידה עוד את החוב; במקביל, נחתם הסכם פשרה בארה"ב שמסיים הליכים משפטיים שנמשכו תקופה ארוכה
מניית על בד רושמת ירידה של 13% במחזור גבוה לאחר שהחברה עדכנה הבוקר כי לא הגיעה להבנות עם בנק לאומי, שהיה אמור לרכוש יחד עם שותף נוסף 35% מפעילות ההגיינה הנשית שלה
לאומי, באמצעות משקיע נוסף, הייתה אמורה לשלם 80-140 מיליון שקל תמורת עד 40% מהחברה. עלבד, שסיימה שנה טובה מבחינת מכירות, הודיעה כי המשא ומתן הסתיים ללא הצלחה
החברה רשמה ברבעון השני זינוק של פי 3 ברווח התפעולי ל-23.6 מיליון שקל; ההכנסות עלו ל-447 מיליון שקל; ה-EBITDA מפעילות נמשכת עלה ב-54% והסתכם ב-45.7 מיליון שקל
המניה צללה ב-85% בשנתיים האחרונות. יש בה סיכונים אבל גם פוטנציאל. על החברה שנסחרת בחצי מההון העצמי שלה, על מכפיל הרווח הנמוך, הצפי לשיפור בעולם וכיצד משפיע עליה שער הדולר? האם המוסדיים שיצאו מהמניה טעו בגדול?
בחברה מסבירים כי עיקר ההפרשה נובע ממלאי מוצרי חיטוי שיוצרו עבור מפיץ בארה"ב ואשר החברה לא הצליחה למכור ללקוחות אחרים - לא סתם המניה עלתה בקורונה ואז התרסקה. היא טענה שיש לה "יתרונות תחרותיים משמעותיים" - אבל זה לא היה נכון