- בי-קיור ממשיכה לאכזב: ההכנסות צפויות לצנוח ב-45% בשנת 2022החברה שמשווקת ומפיצה את המכשיר "בי-קיור לייזר, מפרסמת תחזיות חלשות למחצית הראשונה של השנה; הכנסותיה צפויות להסתכם בכ-28 מיליון שקל, כמחצית מהסכום עליו דיווחה בתקופה המקבילה אשתקד; שחיקה גם ברווחיות הגולמית לצד מעבר להפסד תפעולי
- בעל מניות עומד לתבוע את גוטו (נרהטק) ודורש החזר הלוואה
בעל מניות והשותף של הפעילות במלטה מבקש מאז ספטמבר שעבר לפרוע את ההלוואה. גוטו מוזגה בינתיים עם נרהטק הבורסאית
- דיפלומט קונה את השליטה במותג התיבול דורות תמורת 75.8 מיליון שקל
בעסקה, תקבל דיפלומט 51% ושליטה לפי שווי כולל של יותר מ-150 מיליון שקל
מעקב ביזפורטל
כחלון בורח: מתפטר מתפקידו כיו"ר יונט קרדיט - בעקבות הברדקההתפטרות מגיעה מיד אחרי הודעת הבודק החיצוני לפרשות היעלמות הכספים שאומר: "אין לחברה יכולת להעריך" את היקף הכספים שנעלמו. כחלון טוען במכתב שהכל קרה לפני שהוא נכנס. זה לא נכון - ואדרבה, כיו"ר הדירקטוריון מוטלת עליו האחריות לתקן ולא לברוח- מיזוג בתחום הרפואה: אומגה מתמזגת לשלד ביו וויו
אומגה תיכנס לבורסה, אבל האם חברה של בדיקות קורונה זו חברה להשקעה לטווח ארוך? לא בטוח; אומגה רוצה להגיע למכירות של 251 מיליון שקל בשנה ו-66 מיליון שקל רווח בשנה ב-2023-2024. אבל כמה בכלל היא מכניסה ומרוויחה היום? החברה לא טורחת לספר למשקיעים - וסירבה לספק אותם למרות פניית ביזפורטל
בין השורות
חלל תקשורת רוכשת את האג"ח שלה - זה טוב למשקיעים?כדי להתרחק מהעמדת החוב לפרעון מיידי מנסה חלל להגדיל את ההון העצמי על ידי רכישת אגחים; החברה תעדיף ככל הנראה לקנות את סדרה יז הלא משועבדת; מה פוטנציאל הרווח של מחזיקי האג"ח במקרה של רכישת החברה?- כמה תרוויח דינה גננסיה, מנכ"לית אל על?
היו"ר עמיקם בן צבי צפוי להשתכר למעלה מ-50,000 שקל ל-70% משרה, המנכ"לית דינה גננסיה בן טל תקבל 96,000 שקל, בנוסף תקבל בונוס מותנה ביצועים כך שהשכר שלה עשוי להיות גבוה משמעותית מהבסיס
- ישראל חתמה על הסכם ייצוא גז עם אירופה ומצרים; הפוטנציאל 20 BCMהיום נחתם במצרים הסכם הגז המיוחל בין ישראל לאירופה - צעד נוסף בדרך להפיכתה של ישראל למעצמת אנרגיה אזורית; חשוב - ההסכם בין המדינות הוא שלב מקדים להסכם בין החברות, בהסכם מצויינים עידוד חיפושי גז נוספים ובניית מתקני הנזלה בניסיון להגדיל את יכולת הייצור הנוכחית
- קאר טו גו מעלה את מחיר הנסיעות ברכבים השיתופיים שלהשיעור ההתייקרות הצפוי הוא 30 אגורות לקילומטר, המשקף התייקרות של 30% במחיר הנסיעה. דמי המנוי החודשיים, הן ללקוחות פרטיים והן לעסקיים, לא יעלו.