- באטמ: תספק בדיקות לאבחון קורונה למשחקים האולימפיים בטוקיובאטמ מדווחת כי החלה באספקת שתי בדיקות דיאגנוסטיות חדשות לאבחון נגיף הקורונה; הלקוחות הראשונים הן רשויות בריאות ציבוריות באיטליה, בנוסף הועד האולימפי האיטלקי ישתמש בבדיקות הרוק של החברה במשחקים האולימפיים ביפן
- אקוואריוס מנועים: מנוע המימן שפיתחה עבר בהצלחה בדיקת הרצההבדיקה בוצעה על ידי חברת ALV האוסטרית, המתמחה בפיתוח, הדמיה ובדיקה של כל סוגי ההנעה ושילובם בכלי רכב שונים. גל פרידמן, יו"ר דירקטוריון אקוואריוס מנועים: "נמשיך להאיץ את תהליכי הפיתוח של המנוע הלינארי שלנו, כדי להגשים את החזון להפוך את המימן לדלק העתידי של תעשיית הרכב העולמית
דוחות
דריו הלת': הכנסות של 3.6 מ' ד', ההפסד התפעולי זינק ל-14.3 מ' ד'ההכנסות הוכפלו אבל החברה ממשיכה לשרוף מזומנים וההפסד התפעולי קפץ ב-40%. ההפסד הנקי עלה ל-15 מיליון דולר- רני צים רוכש 50% במרכז המסחרי "אונו סנטר" ב-130 מיליון שקלהמרכז המסחרי מתפרס על שטח כ-18 אלף מ"ר בבקעת אונו; התמורה הסופית תיקבע מהנגזרת של NOI שנתי של המרכז המסחרי במשך השנתיים שלוש הקרובות
- אלקטריאון: שיתוף פעולה חדש עם יצרנית הרכב האירופית סטלאנטיסהפרויקט אשר זכה לשם ''Arena del Futuro'' (זירת העתיד) ימוקם בצמוד לכביש אגרה A35 בחבל לומברדי שבאיטליה ויכלול 1 קילומטר של כביש חשמלי מעגלי המוזן בכ-1 מגה וואט של חיבור חשמלי
דוחות
אינטרקיור: ההכנסות צמחו פי 8 ל-33 מ' ש'; האבידה - 10 מיליון שקלהמניה משלימה עליה של 47% מתחילת השנה ונסחרת לפי שווי שוק של 977 מיליון שקלדוחות
אלקטרה: ה-EBITDA עלה ב-14.3% ל-145.6 מיליון שקלהחברה מדווחת על גידול של 6.7% בהכנסות לכ-2 מיליארד שקל, וכן על זינוק של כ-24% ברווח הנקידוחות
סאני תקשורת: ההכנסות גדלו ברבעון ב-17% ל259 מיליון שקלהכנסות החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו ב-259 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-222 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכם בכ-21.8 מיליון שקל, עליה גם ברווח הנקי- שוק האשראי החוץ בנקאי - תמונת מצבכל החברות בתחום שנסחרות בבורסה - שווי, הון, רווח, מכפילי רווח ועוד
דוחות
סקייליין מתאוששת מהקורונה: ה-NOI גדל ב-10%, ה-FFO עלה ב-17%בעקבות הקורונה, החברה מדווחת על ירידה של 57% בהכנסות, אך באותה נשימה מציגה מגמת התאוששות. בלייק לאיין, מנכ"ל סקייליין: "אנחנו מתחילים לראות את העלייה הכי משמעותית בביקוש למוצרי התיירות מאז פרוץ המגפה"