ניר דוד הוא מנכ״ל בזק, חברת התקשורת המרכזית בישראל ואחת מחברות התשתית החשובות במשק. בזק פועלת בתחומי תשתיות אינטרנט, סיבים אופטיים, טלפוניה, שירותים לעסקים, תקשורת קווית, תקשורת סלולרית דרך חברות הקבוצה, טלוויזיה ושירותים
משלימים. דוד הגיע לתפקיד לאחר שנים של פעילות ניהולית בתוך הקבוצה, ובמיוחד בתחומים עסקיים ותשתיתיים, והוא מוביל את בזק בתקופה שבה שוק התקשורת המקומי משתנה במהירות.
פריסת הסיבים, המעבר לשירותים מבוססי דאטה, תחרות מצד פרטנר, סלקום, הוט וגופים נוספים,
והאפשרות לשינויים רגולטוריים כמו הקלה בהפרדה המבנית, הם גורמים מרכזיים בסביבת הפעילות של החברה. האתגר המרכזי של דוד הוא להמשיך לחזק את היתרון התשתיתי של בזק, לשמר לקוחות, להגדיל הכנסות משירותים מתקדמים ולנהל את הקבוצה בצורה יעילה יותר. בזק בעידן ניר דוד היא
חברה שמחברת בין תזרים יציב, תשתית לאומית, פוטנציאל דיבידנד ושאלות רגולטוריות שיכולות להשפיע משמעותית על הערך.
בעקבות עדכון ההסכם מול יס, בזק תרשום רווח חד פעמי שנובע מהשפעות חשבונאיות, מה שמעלה את תחזית הרווח של החברה ל-1.32 מיליארד שקל השנה לעומת תחזית קודמת של 1.2 מיליארד שקל, שיפור של 10% שלא נובע כאמור משיפור תפעולי; ה-EBITDA יעמוד על 3.75 מיליארד שקל
לאחר שפרסמה הבוקר תוצאות יציבות ותחזית מעט פושרת קדימה, הנהלת בזק מספרת בראיון לביזפורטל על שנת המעבר שהיא נמצאת בעיצומה וכן על מנועי הצמיחה ותהליכי ההתייעלות אותם הם מתכננים לשנים
הקרובות
תומר ראב"ד, יו"ר בזק וניר דוד המנכ"ל והנהלת החברה מסבירים מדוע הרבעון השני לא מפתיע לרעה, מאשררים את התחזית לשנה כולה, מדברים על הפוטנציאל ב-yes ומצפים שתוך 3-4 שנים תחום החשמל יהיה משמעותי לחברה