חברת הקוונטום צפויה להקצות מניות למשרד המסחר כחלק מתוכנית פדרלית של 2 מיליארד דולר; המימון יותנה באבני דרך טכנולוגיות, ובהן פיתוח אבות טיפוס ותהליכי ייצור
מניות הקוונטים קופצות היום, אבל זה אחרי שהן איבדו גובה בעקבות דוחות מאכזבים של Rigetti ו-IonQ, לצד ספקות מצד ענקיות טכנולוגיה כמו אנבידיה ומטא; עם הפסדים עמוקים ותחרות גוברת מסין, המשקיעים תוהים: האם העליות מעבר לפינה - או שהשוק הזה עדיין רחוק ממימוש
הפוטנציאל שלו?
מניות הקוונטים זינקו בדצמבר על רקע פריצת דרך של גוגל, נפלו בינואר אחרי שמנכ"ל אנבידיה צינן את ההתלהבות, וחזרו לעלות שוב; אחת הביקורות הייתה שהחברות עדיין לא מוכרות בהיקפים משמעותיים, אבל עכשיו אחת מהן מדווחת על עסקה משמעותית בגרמניה