אל גור מוכר את האחזקה בעליבאבא דרך חברת ההשקעות שלו ג'נריישן, כשגם מניות שופיפיי ותעודות הפיקדון של טיוואן סמיקונדקטור נמצאות ברשימה. מה הוא קנה במקום ומה התשואה שרשם מכל אחת?
זה היה רק עניין של זמן (מעט מאוד, מסתבר) עד שהשוק יחקה את באפט. ברקשייר "חתכה" את חלקה במניות TSMC ב-86%. מה יקרה עכשיו, אחרי שהמניה עלתה ב-38% מתחילת השנה והאנליסטים המליצו לקנות? היום היא תרד