למרות צמיחה בהכנסות, עלייה ברווח ועסקאות חדשות בתחום ה-AI, מניית חברת ה-IT יורדת על רקע החשש ששירותי אינטגרציה, פיתוח ותחזוקה יהפכו לפחות רלוונטיים בעידן הבינה המלאכותית
החברה ששולטת כיום בישרס ובמלמ תים הודיעה כי הבורסה אישרה רישום של חברה חדשה שתשלוט בישרס; לאחר הפיצול ערד תמשיך לשלוט במלם תים ו"ישרס אחזקות" (החברה החדשה) תשלוט בישרס
גם הרווחיות התפעולית נשחקה. הסיבה לפי החברה - קבלת 9 מיליון שקל פיצוי מחברת הביטוח ברבעון המקביל; הרווח הנקי של החברה ברבעון האחרון של 2022 הסתכם ב-7.2 מיליון שקל בלבד. החברה תנסה לפצות את המשקיעים עם חלוקת "דיבידנד מינימלי" של 8.5 מיליון שקל בחודש יוני
מדובר במערכת 'שער עולמי' לניהול סחר החוץ של מדינת ישראל ללא נייר; המערכת תשרת מעל 1,000 מנהלים ועובדים במכס ישראל ובנוסף אלפי גורמים חיצוניים מקהיליית סחר החוץ של מדינת ישראל