שאלנו אתמול האם ליברמן ינקוט במדיניות אחראית או יתפתה לשלוח יד אל המזומנים שבקופה הציבורית והתשובה התקבלה מהר מאד; ליברמן הודיע היום כי יגדיל את הפחתת בלו על הדלק לשקל אחד עד אוקטובר; מה תהייינה התוצאות המדיניות הפופליסטית?
הרפורמות בשוק הדיור שוב ייכנסו עמוק לתוך המגירה; הייאוש של הרוכשים הפוטנציאלים עשוי להחזיר אותם לשוק, אבל יש גם גורמים ממתנים - הריבית והמחירים הגבוהים; ושכר הדירה? הוא יעלה
הבחירות הנוכחיות תופסות את המשק במצב סביר אך שביר; אי הוודאות הכלכלית גדולה וכשאין בעל בית והמנהיגים עסוקים בבחירות, זה מסוכן... וגם - למי מגיע הקרדיט על ההצלחה הכלכלית של ישראל בשנה האחרונה - לבנט, לפיד וליברמן? לנתניהו? או אולי למישהו אחר
אסף אנגל, מנכ"ל משותף ב"אנגל-שביט" המייעצת ומלווה קבוצות בתהליך רכישה מיזמים, מצהיר שמפרט התוכנית להורדת יוקר הנדל"ן אינו מה שבאמת חשוב - עיקר הטיפול טמון ביישומה