
משרדי עורכי הדין שזוכים להרבה חשיפה ומי המאכזבים?
בהמשך לדירוג
ביזפורטל למשרדי עורכי הדין לפי גודלם, אתר ביזפורטל בשיתוף Makam חברת דאטה, מחקר ומוידעין עסקי מציגים מדד חדש לדירוג משרדי עורכי הדין, שמתבסס על חשיפה תקשורתית, נוכחות מותגית ופעילות ציבורית-עסקית של הפירמות המשפטיות. המדד החדש משקף דירוג של נוכחות וחשיפה תקשורתית בחודש האחרון ומדד "ריל טיים" שמזהה חשיפה ביממה האחרונה.
ממגוון רחב של מקורות והתוצאה היא תמונת מצב עדכנית ודינמית, שמדרגת את משרדי עורכי הדין לפי רמת החשיפה, סוג הכיסוי והעוצמה המותגית שלהם.
לדברי מייסד ומנכ"ל Makam, צביקה ונדר: "בעלי מקצועות חופשיים כבר מזמן מתנהלים כמו מותגים וחברות
מסחריות. יש להם צוותים שעוסקים
בשיווק, יח"צ, פיתוח עסקי ועוד. חלקם עושים זאת in-house וחלקם באאוטסורסינג. הצרכים של הסקטורים האלו כיום דומים לצרכים של כל חברה מסחרית ומכאן עלה הצורך להבין מה קורה בשוק גדול ורווי מאוד, הכולל הרבה מאוד משרדים ותחומי התמחות.
"המדד
שלנו מהווה תמונת מצב מקצועית ובלתי-תלויה
ומסייע לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת, על סמך דאטה רלוונטית ומטויבת".המדד פותח
למשרדים קטנים אפשרות להיכנס לדירוג, כל עוד הן מצליחות לייצר חשיפה תקשורתית.
המתודלוגיה
של המדד מתבססת על חשיפה ופרסום בתקשורת וברשתות החברתיות
כשכל אזכור זוכה לניקוד בהתאם לפרמטרים אובייקטיבים שקשורים למקור החשיפה, כמות החשיפה ופרמטרים נוספים. כל משרד מקבל ניקוד שוטף ובהתאם לכך נקבע הדירוג שמעודכן בזמן אמת. style="">לדירוג