תרופות

- במחיר גבוה: פייזר נכנסת למרוץ תרופות הסרטן
בעוד המתחרות כבר בפנים, ענקית התרופות האמריקאית משלמת 1.3 מיליארד דולר עבור הזכויות לתרופה סינית - פי שניים ממה ששילמה מרק לפני חצי שנה
- המניה הזאת מזנקת ב-850% - מה הסיבה?תרופה אוראלית חדשנית נותנת תקווה למיליוני חולי דום נשימה בשינה; השלמת שלב קריטי בניסוי הקליני מזניקה את מניית אינקנקס ב-850% כשהיא מתקדמת עוד צעד להיכנס לשוק של מילארדים
- מניות הביוטק והתרופות צונחות - מה הסיבה?
מינויו של מבקר חיסוני הקורונה וינאי פראסאד לרגולטור הבכיר מכה בשוק; מודרנה צונחת ב-11%, קרן הביוטק SPDR יורדת 6.5%
- מכסים או הקלות מס? ענקיות התרופות בארה"ב מבולבלות
חוסר הוודאות משגע את תעשיית התרופות - בורלה מפייזר מביע אופטימיות לגבי המכסים בעוד ריקס מאלי לילי קורא להפחתת מיסים כחלופה
- 51 מיליארד דולר בשנה - המכסים על תרופות יפגעו בכיס של החולים
החקירה עליה הורה טראמפ עשויה להוביל למכסים של כ-25% על תרופות מיובאות, כשבין ההשלכות עלולות להיות עלייה של עשרות מיליארדים בעלויות לצרכנים, פגיעה ביצוא האמריקאי ופיטורי עובדים, כשהתעשייה כולה מזהירה מהשפעות חמורות גם על השוק הגלובלי
- עם השקעה של 50 מיליארד דולר - רוש מנסה להתחמק מהמכסים
ענקית התרופות השוויצרית נותנת לטראמם בדיוק את מה שהוא רוצה - השקעה בארה"ב תוך יצירה של אלפי משרות
- ג'ונסון אנד ג'ונסון מעלה תחזיות על רקע מלחמת הסחר
טראמפ צפוי להטיל מכסים גם על חברות התרופות הזרות במטרה למשוך אותן להעביר את הייצור לארה"ב, ומי שצפויות להרוויח בינתיים הן האמריקאיות; ג'ונסון אנד ג'ונסון צופה כעת הכנסות של כ-91.4 מיליארד דולר השנה לעומת תחזית קודמת של 89.6 מיליארד דולר
- החולים ישלמו את המחיר? המכסים על תרופות בדרך
המכסים ההדדיים בין סין לארצות הברית צפויים להשפיע כבר בקרוב על סקטור הפארמה, ומעלים חשש, כי מי שצפויים לשלם את המחיר הם החולים, שיצטרכו להוציא מכיסם סכומים גדולים יותר ואף ייתכן שיתקשו לרכוש את התרופות להן הם זקוקים
- מניות הבריאות - מקלט בטוח או אשליה בעידן המכסים החדשים?
בעוד השווקים צונחים בעקבות מדיניות המכסים של טראמפ, סקטור הבריאות נותר יציב - אך איומים רגולטוריים וסימנים למכסים ספציפיים על תרופות מעלים ספק בטווח הארוך
- מכסי טראמפ מדאיגים את תעשיית התרופות: החברות מחפשות אלטרנטיבות, וישראל על המפה
איך ישפיעו מכסי טראמפ על תעשיית התרופות, איך החברות נערכות לזה כבר עכשיו והאם חברות גלובליות יעבירו ייצור ופיתוח לסעודיה?