שוק ההון

שוק ההון הוא הזירה המרכזית שבה חברות, ממשלות ומשקיעים נפגשים כדי לגייס הון ולהשקיע בניירות ערך. הוא כולל מסחר במניות, אגרות חוב, תעודות סל, אופציות ומכשירים פיננסיים נוספים. שוק ההון מאפשר
לחברות לגייס כספים לצמיחה ולהשקיעים להשתתף ברווחי החברות תוך ניהול סיכונים. השוק מושפע מגורמים רבים כמו ריבית, אינפלציה, נתונים כלכליים, אירועים גיאופוליטיים ומגמות טכנולוגיות. הוא משמש כמדד חשוב לבריאות הכלכלה ומאפשר פיזור סיכונים באמצעות מגוון
מכשירי
השקעה. משקיעים משתמשים בכלים כמו ניתוח פונדמנטלי וטכני כדי לקבל החלטות מושכלות. שוק ההון מהווה חלק בלתי נפרד מהמערכת הפיננסית ומשפיע על תכנון פיננסי ארוך טווח.
דוחות
קבוצת דלק: הדיבידנדים מהים הצפוני ממשיכים להעשיר את הקופהההכנסות של הקבוצה נותרו כמעט זהות לעומת התקופה המקבילה. ברבעון המקביל נרשם הפסד של 404 מיליון שקל, שהושפע ממחיקה חד פעמית בשל היטל אנרגיה בים הצפוני. ללא השפעת ההפחתה ברבעון המקביל הרווח הנקי של דלק ירד בכ-40%ראיון
"הרווחיות תשתפר; לדעתי אנחנו מתומחרים בחסר"פיסיבי מעדה ברבעון השני כשרשמה הפסד נקי של מיליון דולר, אבל, חזרה לרווח ברבעון השלישי; עובד שפירא, המנכ"ל מדבר על ההזמנות מהתעשייה הביטחונית, על תחום המיזעור שגדל עם רווחיות מרשימה ועל השווי של החברה- אורביט: הזמנות ממשהב"ט בסך 16.6 מיליון דולרהחברה נמצאת בתנופת הזמנות, כאשר רק לפני חודש קיבלה זמנה מחיל האוויר האמריקני בסך 16.5 מיליון דולר; מתחילת השנה דיווחה על הזמנות בסך כולל של 47.6 מיליון דולר
- חנן מור תגיש בקשה לעיכוב הליכיםאחרי שהודיעה אתמול כי אין ביכולתה לשלם התשלום הרבעוני בהסכם מימון-שדה דב, החברה תבקש עיכוב הליכים על מנת לקבל תקופת זמן נוספת להגעה להסדר חוב עם הנושים
דוחות
מלם תים: הכנסות של 706 מיליון שקל; הרווח הנקי צנח ב-43%החברה רשמה ירידות בשורה העליונה והתחתונה, לדברי המנכ"ל שלמה איזנברג "בעיקר מהפסד בפעילות גמל פנסיה, המשך השקעה ב-4Cast, והכנסות חריגות בתחום החומרה"דוחות
עלבד: הכנסות של 431 מיליון שקל; הרווח הגולמי צמח ב-65%ה-EBITDA שולש לעומת התקופה המקבילה והיווה 11.5% מסך ההכנסות; החברה ייצרה 89 מיליון שקל מפעילות שוטפת ברבעון השלישידוחות
פי.סי.בי חזרה לרווח; הכנסות של 35 מיליון דולר; הצבר קטן ב-13%אחרי שדיווחה על הפסד נקי של 1.1 מיליון דולר ברבעון הקודם, החברה דיווחה על רווח נקי של 387 אלף דולר; הרווח הגולמי הסתכם ב-4.3 מיליון דולר - הגבוה ביותר ב-5 הרבעונים האחרוניםדוחות
דוחות
מניבים ריט תבצע רכישה עצמית ב-15 מיליון שקל; ה-FFO וה-NOI צמחו מעל 20%ה-NOI מנכסים זהים צמח בכ-13.3% לכ-43.4 מיליון שקל; החברה תחלק דיבידנד בסך 20 מיליון שקל בנוסף לרכישה עצמית בסך 15 מיליון שקלדוחות
ג'י סיטי לא תחלק דיבידנד רבעוני; NOI של 417 מיליון שקלהחברה ממשיכה בתוכנית האסטרטגית למיקוד עסקי, מימוש נכסים והפחתת המינוף של הקבוצה - שירד ל-64.3%; מאז תחילת התכנית למימוש נכסים באוקטובר 2022, מימשה החברה נכסים בשווי 3 מיליארד שקל; החברה רשמה הפסד נקי של 407 מיליון שקל ולא תחלק דיבידנד רבעוני