ה-EBITDA הסתכם בכ-20.7 מיליון שקל; החברה פנתה לבית המשפט לקבלת אישור להפחתת הון וחלוקת דיבידנד נוסף לבעלי מניותיה בסך של 60 מיליון שקל; המנכ"ל: ""EBITDA של כ-20.7 מיליון שקל ברבעון הנוכחי, משקף את מאמצי ההנהלה ויכולת החברה לשמור על רווחיות ויציבות גם בתנאי שוק משתנים"
הרווחיות התפעולית נשחקה ל-8% (לעומת 8.3%) והרווח התפעולי עמד על 20 מיליון שקל, לעומת 18.9 מיליון אשתקד. הרווח הנקי עמד על 12.7 מיליון שקל. המנכ"ל אלי לביא: "יש האטה בביקושים למוצרי צריכה"
אלי לביא, מנכ"ל סאני תקשורת מספר על הקשיים שנובעים ממחסור השבבים, על ההצלחה להציג שיפור ברווח למרות המשבר, מתייחס למתחרה - איידיגיטל ולעתיד - כיצד הוא מתכנן להקפיץ את החברה כמה צעדים קדימה
ההכנסות עמדו על 226 מיליון שקל ברבעון השלישי, בהשוואה ל-274 מיליון שקל ברבעון המקביל; ה-EBITDA הסתכם בכ-21.3 מיליון שקל, גידול של 8% בהשוואה לרבעון המקביל
הסיבה לשיפור ברווחיות של יבואנית הטלפונים של סמסונג היא מכירות מוגברות בסניפים בבעלותה - ולא אצל המשווקים מולה היא פועלת. בנוסף תמהיל המכירות כלל מכשירים יקרים יותר. לפי החברה השפעת משבר השבבים טרם באה לידי ביטוי בפעילותה
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2021 הסתכמו ב-259 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-222 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכם בכ-21.8 מיליון שקל, עליה גם ברווח הנקי