רכשה לפני 3 שנים מניות ב-51 מיליון דולר, הגדילה לאחרונה את ההשקעה ב-46 מיליון דולר נוספים, וההשקעה מוערכת ב-1.3 מיליארד דולר כשאם יהיה גיוס כמתוכנן בקרוב לפי שווי של 900 מיליארד דולר - השווי של ההחזקה יעלה לכ-3 מיליארד דולר
החברה עקפה את צפי האנליסטים כאשר רשמה ברבעון הראשון רווח מתואם של 1.16 דולר למניה על הכנסות של 1.1 מיליארד דולר; זום הודיעה לאחרונה כי תקצץ כ-15% מהצוות שלה שגדל במהירות בזמן הקורונה כאשר הביקוש זינק בחדות
הרווח למניה ברבעון האחרון עמד על 1.22 דולר למניה, 45% מעל צפי האנליסטים; הרווחים המשיכו לגדול ל-11.1 מיליארד דולר, 4% מעל הרבעון המקביל; צפי חיובי לשנה הקרובה מעלה את המניה למעלה
האנליסטית קתרין טרבניק אמרה שבעקבות הלחץ המאקרו-כלכלי הגובר על עסקי החברה, והתחרות הגוברת בשוק, היא רואה כעת פוטנציאל צמיחה מוגבל לעסקי הליבה של זום; גם RingCentral צפויה להתמודד עם תחרות גוברת בשוק
עם פרסום הדוחות המניה עוד הספיקה לקפוץ ב-4% אבל המשקיעים ממשיכים לחשוש מההמשך. המניה התרסקה ב-85% מהשיא לפני שנתיים. לזום יש 5.2 מיליארד דולר במזומן והשאלה מה היא תעשה איתם
נראה כי מנהלת קרנות ARK מוצאת עניין בזום לאחר שהיא נסחרת במחיר הנמוך ביותר מאז תחילת מגפית הקורונה. מנגד, מוכרות הקרנות את אנבידיה, לפני שחרור הדוחות היום בלילה
ההכנסות ברבעון האחרון עמדו על 1.071 מיליארד ד' והרווח על 1.29 ד' למניה. בשוק ציפו לרווח של 1.07 ד' למניה על הכנסות של 1.054 מיליארד. ואולם התחזית לרבעון ולשנה מתחת להערכות