זום
זום
- זום מדווחת - האם לאחר ירידה של 80% מהשיא, המניה הפכה לאטרקטיבית?אחרי המסחר תדווח זום על התוצאות - למה מצפים האנליסטים, מה יהיה ברבעון הבא, ובאיזה מכפיל רווח נסחרת המניה?
- בכיר בזום: כשתרכשו מוצר ברשת, המוכר יראה לכם אותו בשיחת וידאוריקי קאפור, ראש חטיבת אסיה פסיפיק בחברה סבור שמודל העבודה ההיברידית ימשיך להתקיים גם עם תום הקורונה ומצביע על מנועי צמיחה אפשריים: שיחות בין מוכרים לקונים רגע לפני סגירת העסקה המקוונת, וממשקי שיחות וידאו בתחום הבריאות והחינוך
- מיקרוסופט משדרגת את טימס; יותר משתמשים - בהרבה פחות כסף מזוםענקית הטק תנסה לשבור את השוק עם רישיון בסיס של 4 ד' בחודש למשתמש לתכנת שיחות הוידאו שלה, עם עד 300 משתתפים בשיחה ו-10 ג'יגה אחסון. בזום חבילת הבסיס עולה 15 ד', ומאפשרת 100 משתמשים עם ג'יגה למשתמש בלבד
- פייפר סנדלר: הירידות מוגזמות, זום תעלה ב-43%זום המשיכה במגמת הירידה לאחר הדוחות האחרונים אך לטענת בנק ההשקעות פייפר סנדלר התגובה מוגזמת והמניה צפויה לקפוץ ב-43% בשנה הקרובה
- "קשה יותר לאהוב את זום כשהצמיחה מאטה, והלחצים על הרווחיות גדלים"
כך כתב אנליסט דויטשה בנק, מת'יו ניקנאם, על תוצאות החברה לרבעון השלישי שעלו על הציפיות. יצויין כי ההכנסות תאמו את קצהו העליון של הטווח שסיפקה זום - לפני שהורידה אותו. למרות העלאת התחזיות לשנה - המניה נופלת
- זום עוקפת את התחזיות וקופצת ב-7% באפטר מרקט
החברה מדווחת על רווח של 1.11 דולר למניה על הכנסות של 1.05 מיליארד דולר, בעוד האנליסטים ציפו לרווח של 1.09 דולר למניה על הכנסות של 1.02 מיליארד דולר. התחזיות לרבעון הבא - טובות משל האנליסטים אבל הקצב יורד
- זום תפרסם תוצאות הלילה; אחרי נפילת המניה - אלה הציפיות ממנה
החברה סיפקה תחזית פושרת בדוחות הקודמים, ואז הורידה אותה לכזו ללא צמיחה בין רבעונים עוקבים. בשוק חוששים מדשדוש עם ההתאוששות מהקורונה ומול התחרות בשיחות האודיו. האנליסטים צופים הכנסות של כמיליארד ד' ורווח של 1.09 ד' למניה
- מורגן סטנלי מאמינים בזום גם אחרי הקורונה ומעלים את ההמלצהבבנק ההשקעות מסתכלים על השיפור בשיעור הנטישה, שכן הלקוחות שהצטרפו בשנה האחרונה ימשיכו להזדקק לתקשורת באמצעות שיחות וידאו. עוד צוינו ביקושים לשיחות אודיו ומוקדים טלפונים. הצפי, לפי הסקירה, הוא להתייצבות הצמיחה או האצתה מחדש
- זום הכתה את התחזיות אבל המניה צונחת בטרום - זו הסיבההמניה צונחת בעקבות תחזית שההכנסות ברבעון 3 יהיו כמו ההכנסות ברבעון 2, כלומר עצירה מלאה של הצמיחה - דבר שהיה החשש הגדול ביותר של השוק
- זום צפויה לפרסם את הדוחות היום - הצפי הוא להתמתנות בצמיחההחברה נהנתה מאוד ממשבר הקורונה שהשפיע באופן חיובי על העסק שלה, אך כעת עקב ריבוי מתחרים והתמתנות ההגבלות שהוטלו כחלק מהמגיפה ציפיות האנליסטים בשוק הן לצמיחה של "רק" 50%